۱۳:۴۳:۱۹ - پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
کشف کالای قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس
فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان از کشف یک محموله ی قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس در محور “مرودشت” به سمت “اصفهان” خبر داد.   پایگاه خبری پلیس- سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در تشریح این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به همراه اکیپ گشت این پلیس و با

4071726_349

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان از کشف یک محموله ی قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس در محور “مرودشت” به سمت “اصفهان” خبر داد.

 

پایگاه خبری پلیس- سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در تشریح این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به همراه اکیپ گشت این پلیس و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به ایست و بازرسی در محور “مرودشت” به سمت “اصفهان” کردند.

 

وی افزود: ماموران هنگام کنترل و بازرسی از خودرو های عبوری در این محور و در بازرسی از یک دستگاه “اتوبوس” موفق به کشف تعداد ۴ دستگاه تلویزیون “ال ای دی”، تعداد ۷۳ جفت کفش اسپرت، تعداد ۵۸ ثوپ شلوار و تعداد ۸ ثوپ مانتو خارجی شدند که مدارک قانونی و گمرگی لازم را نداشتند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” با اشاره به این که ارزش ریالی کالای مکشوفه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی اتوبوس توقیف و راننده به جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

سرهنگ “القاصی مهر” با بیان اینکه قاچاق کالا موجب خروج میلیون ها دلار از منابع ارزی کشور می شود، ‌افزود: ورود این گونه کالاها در ظواهر “لوکس” با کیفیت پایین، عواقبی چون به خطر افتادن سرمایه های ایرانی، رکود اقتصادی و بیکاری را در پی دارد.

 

وی به شهروندان توصیه کرد: اجناس مورد نیاز خود را از مبادی مطمئن تهیه نمایید، هرگز اقدامات مجرمانه را به عنوان زرنگی و مهارت در کاسبی به فرزندان خویش یاد ندهند و حاصل یک عمر تلاش و زحمت خویش را با ورود به معاملات ناصواب در معرض ریسک و فقدان قرار ندهند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر