۱۱:۰۶:۴۹ - چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳
کمک بیش از ۴ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان در مرودشت
نیکوکاران مرودشتی در جشن گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان، بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مرودشت صبح امروز در آیین جشن گلریزان این شهرستان که در تالار فرهنگیان مرودشت برگزار شد، سخاوت را یکی از فضایل نفسانی و پایه‌های سعادت

نیکوکاران مرودشتی در جشن گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان، بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مرودشت صبح امروز در آیین جشن گلریزان این شهرستان که در تالار فرهنگیان مرودشت برگزار شد، سخاوت را یکی از فضایل نفسانی و پایه‌های سعادت جامعه انسانی دانست و اظهار داشت: خیران با عمل خیرخواهانه خود موجب ایجاد انگیزه و ترویج و توسعه فرهنگ بذل و بخشش در جامعه می‌شوند و لبخند محبت و رضایت را بر لبان کودکان و خانواده‌های افراد بی‌بضاعت جاری می‌کنند.

یعقوب خسروانی اضافه کرد: با زندانی شدن یک نفر بنیان خانواده وی دچار تزلزل شده و موجب بروز مشکلات اجتماعی و در برخی موارد خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود.

معاون فرماندار مرودشت با اشاره به جایگاه احسان و نیکوکاری از نظر اسلام گفت: چنانچه بذل و بخشش خالصانه از روی تقوا و بدون منت و از بهترین و پاک‌ترین اموال باشد، به ‌یقین موجب افزایش مال و اموال و عاقبت به ‌خیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

این مسئول در پایان خواستار تشکیل مجمع خیران نیکوکار برای امور فرهنگی در سطح این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای آرمانی و اسلامی و عاری از هرگونه ناهنجاری‌ها و معضلات و انحرافات اجتماعی داشته باشیم باید فرهنگ‌سازی دینی و اعتقادی کنیم و با تمرکز دادن امکانات و اعتبارات و کمک‌های مالی از سوی مردم و مسئولان به ویژه ظرفیت خیران نیک‌اندیش توام با کارهای عمرانی و آموزشی با هرگونه اهداف و سیاست‌های سو دشمنان مقابله کنیم.

در ادامه رئیس اداره زندان مرودشت نیز در این آیین با قدردانی از عمل پسندیده خیران و نیکوکاران مرودشتی در سال گذشته گفت: در سال ۹۲ بیش از ۲ میلیارد تومان با کمک‌های مالی خیران مرودشتی و همچنین کمک‌های اعتباری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، زمینه آزادسازی ۷۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در مرودشت فراهم شد و زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

اکبر منصوری تصریح کرد: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیران و نیکوکاران و نهادهای حمایتی در سال جاری زمینه آزادی ۹۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که برای ۴۰ نفر از آنان تشکیل پرونده شده است فراهم می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر