۱۹:۳۵:۱۹ - یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳
کمک ۴ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زیرپوشش کمیته امداد مرودشت
مدیرکمیته امداد مرودشت گفت: حامیان خیر و نوع‌دوست طرح اکرام در شش ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ایتام زیرپوشش این کمیته کمک کردند.   سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: هم‌اکنون ۶۴۱ یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان مرودشت هستند که یک‌هزار و ۷۱۰

13930724000384_PhotoA

مدیرکمیته امداد مرودشت گفت: حامیان خیر و نوع‌دوست طرح اکرام در شش ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ایتام زیرپوشش این کمیته کمک کردند.

 

سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: هم‌اکنون ۶۴۱ یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان مرودشت هستند که یک‌هزار و ۷۱۰ حامی نیک‌اندیش از آن‌ها حمایت می‌کنند.

 

وی با بیان این‌که کمک‌های حامیان نیکوکار طرح اکرام شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی است، افزود: این حامیان ماهانه به‌صورت میانگین ۸۰۰ میلیون ریال به ایتام کمک می‌کنند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان مرودشت با اشاره به این‌که تعدادی از حامیان از دیگر نقاط کشورمان هستند، تصریح کرد: در همین راستا یکی از بانوان حامی که ساکن تهران است در اقدامی خداپسندانه دو دوچرخه به ارزش ۲۰ میلیون ریال به دو فرزند معنوی خود اهدا کرد.

 

حسینی ادامه داد: این حامی نیکوکار همچنین ۳۰ میلیون ریال برای هزینه درمانی و ترمیم دندان دو یتیم دیگر را پرداخت کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر