۷:۰۸:۱۹ - پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳
کودکان، خانواده ها را به بازدید رایگان تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد می برند
کودکان و نوجوانان به بازدید رایگان از اماکن تاریخی پارسه- پاسارگاد دعوت شدند و در این بازدید می توانند اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید ، این بازدید رایگان به مناسبت هفته ملی کودک و برای ۱۷ مهر

IMG_8068

کودکان و نوجوانان به بازدید رایگان از اماکن تاریخی پارسه- پاسارگاد دعوت شدند و در این بازدید می توانند اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید ، این بازدید رایگان به مناسبت هفته ملی کودک و برای ۱۷ مهر روز ‘میراث فرهنگی و حفظ طبیعت برای همه کودکان’ برنامه ریزی شده است و بازدید کنندگان تا ۱۲سال می توانند اعضاء خانواده خود را نیز همراه بیاورند.

 

آشنایی کودکان با فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین را از اهداف اصلی اجرای این برنامه است و سازمان میراث فرهنگی ، در راستای آشنایی کودکان و خردسالان این مرز و بوم با زندگی نیاکان و فرهنگ و تمدن غنی آنان و نیز برای ترغیب و تشویق نسل های آینده برای پاسداشت این پیشینه غنی تاریخی- فرهنگی این برنامه را در سطح کشور اجرا می‌کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر