۴:۵۷:۰۲ - سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳
کی روش: عاشق ایران بودم اما…
کارلوس کی روش در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ کورینتیانس در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود. وی ابتدا درباره وضعیت تیم ملی گفت: خوشبختانه مطلبی را که می‌توانم اکنون بگویم این است که با وجود انجام دو بازی سخت به دلیل آماده‌سازی خیلی خوبی که پیش از جام

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ کورینتیانس در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود.

وی ابتدا درباره وضعیت تیم ملی گفت: خوشبختانه مطلبی را که می‌توانم اکنون بگویم این است که با وجود انجام دو بازی سخت به دلیل آماده‌سازی خیلی خوبی که پیش از جام جهانی داشتیم، اکنون هیچ مصدومی نداریم و همه بازیکنان‌مان سرحال هستند.

کی‌روش افزود: مطمئنا بازیکنان تیم ملی بعد از باخت به آرژانتین کمی عصبی هستند و بازسازی روحیه آنها کمی دشوار است اما از بعد روحی – روانی خیلی روی بازیکنان کار کردیم و به آنها گفتیم نتیجه بازی تمام شده را نمی‌شود، برگرداند.

– تمدید قرارداد؟!

خبرنگاری در ادامه از کی‌روش درباره تمدید قراردادش با تیم ملی پرسید و به او گفت که در ایران جو بسیار مثبتی برای ماندن او ایجاد شده است. کی‌روش پاسخ داد: در درجه اول خیلی شفاف می‌گویم که شنیدن این خبر که در ایران از بالاترین مقام اجرایی کشور گرفته تا مردم حس خوبی به من دارند، بسیار خوشحال کننده است.

وی افزود: از ۱۰ ماه پیش که به جام‌جهانی صعود کردیم آرزویم بوده که در جام جهانی خیلی خوب کار کنیم. حالا هم تمرکز من کاملا بر روی بازی سوم‌مان برابر بوسنی است تا هر چه بیشتر افتخار و غرور برای ایران بیاوریم. ارائه جزئیات بیشتر دراین‌باره را فعلا مناسب نمی‌دانم.

عاشق ماندن در ایران بودم اما…

کی‌روش با این حال گفت: در ۱۰ ماه گذشته با کارها و رفتارهایم بارها ابراز کردم که ماندن در ایران برایم افتخار است و دوست دارم که در خدمت ایران باشم اما متاسفانه در این مدت برخی با من بازی کردند و این باعث شرمندگی من شد. عاشق ماندن در ایران بودم ولی برخی اجازه ندادند. وقتی برای خداحافظی به ایران بیایم، خواهم گفت که این افراد چه کسانی بودند اما اکنون فقط روی بازی با بوسنی تمرکز می‌کنم.

و پایان نشست…

در پایان نشست صحبت‌های جالبی بین خبرنگاران و کی‌روش مطرح شد.

خبرنگاران: تیم ملی چه زمانی عازم سالوادور خواهد شد؟

کی‌روش: امشب

خبرنگاران: با هواپیما می‌روید؟

کی‌روش: یعنی چه؟ مگر با چیز دیگه هم می‌شود رفت؟

خبرنگاران: بله با اتوبوس. ما با اتوبوس به بلوهورزینته رفتیم و ۲۴ ساعت رفت و ۱۲ ساعت برگشت در راه بودیم

کی‌روش: واقعا؟ (باتعجب)

خبرنگاران: بله. دقیقا!

کی‌روش: پس حسابی برزیل را گشته‌اید و خوش گذرانده‌اید. امیدوارم در سالوادور بیشتر به شما خوش بگذرد! (خنده حضار)

منبع: فیفا دی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر