۲۱:۲۱:۴۶ - جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴
یک بام و دو هوا؟/ تدریس مدرسین مرد به زبان آموزان دختر در کانون زبان ایران
پارس دشت- بنا بر گزارش های رسیده از سوی برخی از والدین زبان آموزان کانون زبان ایران واحد مرودشت، برخی از کلاس های زبان آموزان دختران بزرگسال این واحد آموزشی، توسط مدرسین مرد مجرد برگزار می گردد. این در حالی است که طبق قانون و تأکید مدیریت مرکزی کانون زبان ایران، تدریس مدرسین مرد مجرد

4c9o4jMcE

پارس دشت- بنا بر گزارش های رسیده از سوی برخی از والدین زبان آموزان کانون زبان ایران واحد مرودشت، برخی از کلاس های زبان آموزان دختران بزرگسال این واحد آموزشی، توسط مدرسین مرد مجرد برگزار می گردد. این در حالی است که طبق قانون و تأکید مدیریت مرکزی کانون زبان ایران، تدریس مدرسین مرد مجرد در کلاس های زبان آموزان دختر در رده بزرگسال ممنوع می باشد.

 

مسئله فوق در شرایطی رخ می دهد که در آموزشگاه های آموزش زبان انگلیسی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش، ممنوعیت تدریس زبان آموزان دختر بزرگسال توسط مدرسین مرد مجرد، به صورت دقیق و سخت گیرانه و از طریق بازرسی های مداوم کنترل می گردد.

 

این در حالی است که آموزشگاه های یاد شده، ۵ % مجموع درآمد خود را بعنوان سهم آموزش و پرورش به ادارات محل استقرار خود می پردازند.

 

سوال اصلی اینجاست در حالی که شعب کانون زبان انگلیسی ایران و از جمله شعبه این کانون در مرودشت که سهمی نیز به ادارات فرهنگی پرداخت ننموده و مستقل عمل می کنند، چگونه بدون انجام بازرسی های محلی، اقدام به نادیده گرفتن قانون کرده و برخی از کلاس های زبان آموزان دختر بزرگسال را توسط مدرسین مرد مجرد، برگزار می کند.

 

شنیده ها حاکی از این است که علیرغم توصیه های مکرر مدیریت کانون زبان ایران(مستقر در تهران)،گزارشی در خصوص تدریس مدرسین مرد مجرد در کلاس های متشکل از دانش آموزان دختر بزرگسال، به تهران نرسیده است.

 

والدین این زبان آموزان دختر نیز با اعتراض به تدریس فرزندانشان توسط مدرسی مرد مجرد، خواهان انعکاس این موضوع به دفتر مرکزی تهران و یکسان سازی این رویه در سراسر کشور هستند.

 

منتظر اقدامات مدیریت استان و همچنین مدیریت مرکزی تهران در رسیدگی به این موضوع هستیم.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر