۱۴:۱۷:۰۹ - چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
۱۲۸۰ واحد مسکن مهر در مرودشت افتتاح شد
با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر یک هزار و ۲۸۰ واحدی شهرستان مرودشت افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، احمد اصغری مهرآبادی در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر یک هزار و ۲۸۰ واحدی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در راستای پایبند بودن به اصول وتعهدات که در راس همه آنها

139306051331039143495993

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر یک هزار و ۲۸۰ واحدی شهرستان مرودشت افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، احمد اصغری مهرآبادی در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر یک هزار و ۲۸۰ واحدی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در راستای پایبند بودن به اصول وتعهدات که در راس همه آنها هدف خدمت رسانی به مردم وحل مشکلات آنها است، در سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار پروژه مسکن مهر افتتاح شد و در سال جدید از هفته اول اردیبهشت تا آغاز ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار واحد در دست افتتاح داریم.

 

وی عنوان کرد: بانک‌های عامل برای تسریع در اعطا تسهیلات به افراد برای واگذاری خانه‌هایشان در پروژه مسکن مهر، تلاش کنند.

 

سید یدالله حسینی فرماندار مرودشت هم درحاشیه آیین افتتاح این پروژه گفت: با توجه به نزدیکی مرودشت به شیراز، پتانسیل‌های اقتصادی ومهاجرپذیر بودن این شهرستان توجه به عرضه مسکن در مرودشت یک ضرورت است.

 

فرماندار مرودشت از افزایش اجاره‌بها وگرانی مسکن در شهرستان به عنوان یک چالش اجتماعی نام برد و بیان کرد: با افتتاح و افزایش حدود سه هزار واحد مسکن مهر در شهر امید است این روند کاذب افزایش قیمت مسکن مدیریت شود.

 

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴۵ هزار مترمربع به زیربنایی ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ هزار متر مربع و در ۴ طبقه و ۸۰ بلوک با فضای سبز ۳۸ هزار متر مربع احداث و مدرسه با زیر بنای۳۰ متر مربع و مسجدی با زیر بنای۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر