۱۴:۳۲:۱۵ - چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
حیدرزاده: مرودشت، می تواند میزبان برنامه های بزرگ بین المللی باشد
در حاشیه مراسم افتتاحیه ماراتن بین المللی پارس، گفتگوی کوتاهی با ماشاءالله حیدرزاده فرماندار مرودشت در خصوص چگونگی برگزاری این برنامه انجام دادیم که در ادامه مشاهده می فرمایید: -از آنجایی که مسابقه ماراتن پارس، اولین مسابقه ماراتن بین المللی بود که در این منطقه برگزار می شد، فرمانداری مرودشت چه تمهیداتی را برای برگزاری

در حاشیه مراسم افتتاحیه ماراتن بین المللی پارس، گفتگوی کوتاهی با ماشاءالله حیدرزاده فرماندار مرودشت در خصوص چگونگی برگزاری این برنامه انجام دادیم که در ادامه مشاهده می فرمایید:

IMG_3095

-از آنجایی که مسابقه ماراتن پارس، اولین مسابقه ماراتن بین المللی بود که در این منطقه برگزار می شد، فرمانداری مرودشت چه تمهیداتی را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد اندیشید؟

 

همانطور که عنوان نمودید، این رقابت ها، اولین دوره ماراتن بین المللی کشور است که با شعار صلح و دوستی و به میزبانی مرودشت انجام شد. فرمانداری مرودشت نیز تلاش نمود با بسیج نمودن ادارات شهرستان، میزبان شایسته ای برای این رقابت باشد.

 

هرآنچه در سطح شهرستان انجام گرفت، تلاش ستاد برنامه ریزی و هماهنگی شهرستان انجام شده است. تأمین امنیت، برنامه استقبال، آراسته شدن شهر و … همگی توسط ادارات شهرستان صورت گرفته است.

 

-برای انجام این اقدامات، چقدر زمان داشتید؟

کلا از زمانی که به ما اعلام شد تا روز برپایی مسابقه، تنها ۴ روز فرصت داشتیم. از آنجایی که اعتبار و حیثیت شهرستان مرودشت در میان بود، کوشیدیم با نهایت توان و تلاش شبانه روزی، از این فرصت، به صورت بهینه استفاده نموده و شهرستان را برای این رویداد آماده سازیم که با همکاری همه ادارات ذیربط و به خصوص شهرداری مرودشت، این شرایط حاصل شد.

 

هدف ما این بود که موقعیت پیش آمده را، به فرصتی برای شهرستان تبدیل کنیم تا بتوانیم در آینده نیز امتیاز برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی و … را اخذ نموده و با آمادگی کامل آنها را برگزار نماییم.

 

-نقش برگزاری چنین برنامه هایی را در توسعه شهرستان چگونه می بینید و آیا فکر می کنید در زمینه های دیگری مثل برنامه های فرهنگی نیز مرودشت توانایی میزبانی رویدادهای بین الملیل را داشته باشد؟

قطعأ برگزاری اینگونه برنامه ها، می تواند تأثیر بسیار زیادی بر معرفی شهرستان و قابلیت های آن به کشور و دنیا داشته باشد. در برنامه ماراتن پارس نیز هدف ما، بیشتر تلفیق نمودن فرهنگ، ورزش، گردشگری و اقتصاد است چرا که بر این باوریم هرکدام از این شرکت کنندگان خارجی می توانند یک سفیر و مبلغ برای شهرما باشند. ان شاءالله در آینده نزدیک نیز میزبان برنامه بین المللی دیگری خواهیم بود که در صورت قطعی شدن، به شهروندان اعلام خواهیم نمود.

 

جا دارد از همکاری بسیار خوب مردم شریف شهرستان مرودشت در برگزاری این برنامه سپاسگزاری نموده و به تمامی پرسنل محترم فرمانداری، روسای ادارات و تمامی افرادی که در اجرای برنامه، یاور ما بودند خسته نباشید و خداقوت عرض نمایم. امیدواریم شاهد استمرار برنامه های ملی و بین المللی در این منطقه باشیم.


مطالب مرتبط:

گزارش تصویری/ برگزاری ماراتن بین المللی پارس در مرودشت(قسمت اول)

گزارش تصویری/ برگزاری ماراتن بین المللی پارس در مرودشت(قسمت دوم)

گزارش تصویری/ مراسم اختتامیه ماراتن بین المللی پارس در مرودشت(قسمت سوم)


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر