۱۱:۱۲:۳۰ - یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳
حذف عناوین بیگانه از تابلوهای واحدهای صنفی مرودشت
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مرودشت از برچیده شدن و حذف عناوین بیگانه و نامتعارف از تابلوهای واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رسول زارع صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی مرودشت و در سالن اجتماعات فرمانداری

13921208000095_PhotoA

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مرودشت از برچیده شدن و حذف عناوین بیگانه و نامتعارف از تابلوهای واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رسول زارع صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی مرودشت و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، بر لزوم نظارت جدی و پیگیر دستگاه‌های متولی بر امر چگونگی نام‌گذاری واحدهای صنفی و تجاری موجود در سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: با گذری کوتاه در شهر عباراتی بر سر در واحدهای صنفی به چشم می‌خورد که فاقد معنا و مفهوم بوده و همخوانی و تناسبی با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما ندارد.

وی در همین مورد ادارات صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی مرودشت را موظف و مکلف کرد تا با تشکیل شورای نام‌گذاری متشکل از کارشناسان مرتبط، افراد متقاضی دریافت پروانه کسب را در همان مراحل اولیه اخذ مجوز، راهنمایی و ارشاد کرده تا نامی مناسب انتخاب کنند و در ادامه ملزم شوند تا نام منتخب را به‌هیچ‌عنوان تغییر ندهند.

 

به گزارش فارس، وب‌سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ لغات فارسی منبع کاملی برای انتخاب نام ایرانی و اسلامی برای تابلوهای واحدهای صنفی است که در صورت نیاز، مسئولان و متولیان اتاق اصناف واحدهای صنفی می‌توانند به آن مراجعه کنند.

  1. ali   آبان ۱۸, ۱۳۹۳  

    جناب معاون واقعا خسته نباشید که بعد از چند ماه که از اومدنتون به این شهر گذاشته، یک خبری از شما اومده بیرون، اونم به این مهمی!
    🙂

  2. سجاد   آبان ۱۸, ۱۳۹۳  

    مشکلات صنفی رو ول کردین چسبیدین به نامگذاریشون؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر