۱۵:۱۳:۰۶ - دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
بلاتکلیفی جایگاه CNG سیدان پس از چهارسال
هفته نامه مرودشت، عبدالصمد سلیمانی- حدود چهارسال از شروع اجرای طرح جایگاه گاز سی ان جی CNG شهر سیدان می گذرد و علیرغم اینکه عملیات ساختمانی آن مدت ها است به پایان رسیده و تجهیزات آن نیز نصب شده، متاسفانه این جایگاه به بهره برداری نرسیده است.   در سال ۹۲، مسئولین شهر سیدان از

005

هفته نامه مرودشت، عبدالصمد سلیمانی- حدود چهارسال از شروع اجرای طرح جایگاه گاز سی ان جی CNG شهر سیدان می گذرد و علیرغم اینکه عملیات ساختمانی آن مدت ها است به پایان رسیده و تجهیزات آن نیز نصب شده، متاسفانه این جایگاه به بهره برداری نرسیده است.

 

در سال ۹۲، مسئولین شهر سیدان از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داده بودند و انتظار می رفت به زودی این جایگاه به بهره برداری برسد اما این انتظار هنوز به پایان نرسیده است. پروژه ای که حدود یک و نیم میلیارد تومان تا کنون هزینه در برداشته است.

 

تأخیر در بهره برداری از این پروژه در حالی صورت می گیرد که شهرداری برای داشتن درآمد پایدار، نیاز مبرم به شروع به کار جایگاه CNG دارد اما این امر نه تنها حاصل نشده بلکه در حال حاضر نگهداری این مجموعه برای شهرداری ماهانه نزدیک به ۲ میلیون تومان هزینه در بردارد.

 

بخش سیدان با بیش از ۳۵۰۰۰ هزار نفر جمعیت و دارا بودن شرایط ویژه اقتصادی، گردشگری، تفریحی وراه های ارتباطی جاده ای مهم موجب شده است تا در زمینه خدمات سوخت پاک و ارزان در راستای سیاست های اقتصادی کشور به اهالی این بخش توجه جدی بشود و از راکد ماندن سرمایه مردم آن هم برای شهرهایی که در آمد کمتر دارند جلوگیری شود.

 

محقق نشدن وعده های مسئولین در سالهای گذشته در مراسم و برنامه های مختلف برای افتتاح و بهره برداری این جایگاه، موجب نارضایتی مردم این منطقه شده و لازم است مسئولین جهت جلوگیری از برانگیخته شدن حس بی اعتمادی بین مردم و مسئولین نسبت به این مهم توجه کنند.

 

نکته قابل تأمل دیگر این است که به برخی از تاسیسات این جایگاه -که هنوز به بهر برداری نرسیده- آسیب هایی وارد شده است که لازم است مسئولین امر موارد را بررسی کنند تا مشخص شود علت آن مراقبت و نگهداری نامناسب بوده یا کم کاری در اجرا؟

004 003 002 001


مطالب مرتبط:

«بستر درمان» سیدان، در بستر انتظار!

بیلان کار یا انشاء شهرداری سیدان؟!

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی شهروندان سیدان با شورای اسلامی این شهر+ تصاویر

شهردار محترم سیدان، لطفأ پاسخگوی رسانه ها باشید!

سیدان، شهردار بزرگتر می خواهد!

از آثار باستانی مسکن مهر سیدان دیدن کنید!!!

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر