۱۹:۳۳:۱۷ - دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
شهردار محترم سیدان، لطفأ پاسخگوی رسانه ها باشید!
پارس دشت- حدود دو هفته قبل و به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی که بیانگر اظهارات آقای ابوذر چراغی شهردار محترم سیدان و یکی از خبرنگاران درباره رفتار یکی از فعالان رسانه شهرستان بود، با هدف اطلاع از اصل ماجرا و پی بردن به واقعیت آنچه اتفاق افتاده، سوالاتی مطرح و به دفتر شهردار

research-questions-that-lead-to-meaningful-change

پارس دشت- حدود دو هفته قبل و به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی که بیانگر اظهارات آقای ابوذر چراغی شهردار محترم سیدان و یکی از خبرنگاران درباره رفتار یکی از فعالان رسانه شهرستان بود، با هدف اطلاع از اصل ماجرا و پی بردن به واقعیت آنچه اتفاق افتاده، سوالاتی مطرح و به دفتر شهردار محترم سیدان تحویل دادیم.

 

اگرچه این سوالات پس از انجام هماهنگی های لازم با حراست محترم شهرداری سیدان به دفتر شهردار تحویل گردیده، لیکن تاکنون پاسخی دریافت ننموده ایم.

 

لازم به ذکر است که پیگیری تلفنی مدیر سایت و تماس با شخص آقای شهردار نیز بی نتیجه مانده و ایشان با اعلام این مطلب که برخی از سوالات مبهم! می باشد، از پاسخ به سوالات طرح شده خودداری نموده اند.

 

با توجه به جایگاه شهردار که برآمده از رأی شورای شهر به عنوان منتخبین مردم است و نظر به اهمیت پاسخگویی به رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، از آقای ابوذر چراغی شهردار محترم شهر سیدان خواهشمندیم که جهت تنویر افکار عمومی، به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

 

سوالات ارسال شده به دفتر شهردار محترم سیدان به شرح زیر می باشد:

  • به دنبال درج مطلب انتقادی در هفته نامه مرودشت با عنوان «سیدان شهردار بزرگتر می خواهد»، یکی از خبرنگاران به نام آقای … و برخی از شهروندان، از قول شما عنوان نموده اند که دلیل انتشار این مطلب این بوده است که نویسنده مطلب از شما پول خواسته و چون دریافت نکرده، اقدام به انتشار این مطلب نموده است. آیا این مطلب صحت دارد؟ این فرد چه کسی است؟

 

  • بعنوان شهردار سیدان و فردی که سوابق مکاتبات شهرداری و شهروندان در اختیار شماست به نظر شما قانونی است که هرگاه مواجه با انتقاد یکی از شهروندان و یا خبرنگاران شدید، محتوای پرونده ایشان را در اختیار دوستان خبرنگار بگذارید؟

 

  • دلیل عدم برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران طی دو سال و اندی حضور شما در شهر سیدان چیست؟

 

  • وضعیت فعلی اعتبارات شهرداری سیدان چگونه است و چه مشکلاتی پیش روی این شهرداری است؟

  1. سجادی   خرداد ۲۶, ۱۳۹۴  

    این بنده خدا در مراسم معارفه اش هم حرفی نزد اون وقت توقع دارید جواب رسانه ها را بده؟؟؟؟؟؟

  2. محمد   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    شهرداری که دانشجو باشد وقتی برای شهر ندارد حداقل بیاید برای امتحانای ایشون دعا کنیم …..آمین


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر