۵:۱۹:۳۶ - چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴
اتفاق عجیب دیگری در مسکن مهر مرودشت/ خانه های ما را گرو گرفته اند!
هفته نامه مرودشت- به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت، دو واحد مبله ای که در زمان افتتاح پروژه مسکن مهر ولایت، با حضور وزیر مسکن به صاحبانشان تحویل داده شده بود، از آنها پس گرفته شده و در کمال تعجب، بیش از ۱۰ ماه است که به آنها برگردانده نشده است.   بهنام مهرآور، مالک

IMG_4508

هفته نامه مرودشت- به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت، دو واحد مبله ای که در زمان افتتاح پروژه مسکن مهر ولایت، با حضور وزیر مسکن به صاحبانشان تحویل داده شده بود، از آنها پس گرفته شده و در کمال تعجب، بیش از ۱۰ ماه است که به آنها برگردانده نشده است.

 

بهنام مهرآور، مالک یکی از این واحدها در گفتگو با خبرنگار هفته نامه مرودشت گفت: طی نامه مورخ ۹۳/۹/۱۶ از سوی اداره راه و شهرسازی مرودشت به شرکت «بتن عرشه» معرفی شدیم تا واحدهای خود را تحویل بگیریم.

 

وی افزود: تمام بدهی های خود را هم پرداخت کرده و طبق مقررات تحویل واحدهای مسکن مهر، دفترچه قسط را تحویل گرفتیم و از ۹۳/۱۰/۹   تاکنون، ۱۰ قسط از وام خود را نیز واریز نموده ایم!

 

این شهروند خاطر نشان ساخت: واحدهای مسکن مهر، فاقد بسیاری از ملزومات هستند و برای تهیه آنها، هزینه ای در حدود ۱۲، ۱۳ میلیون تومان نیاز است که اغلب ساکنین با گرفتن تسهیلات بانکی نسبت به تهیه این وسایل اقدام نموده اند، اما از آنجایی که واحد ما برای «افتتاح نمادین با حضور وزیر محترم» در نظر گرفته شده و مبله گردیده بود، مجبور شدیم برای سرو سامان دادن به ظاهر آپارتمان، هزینه ای بالغ بر ۱۲/۷۰۰/۰۰۰ تومان را به صورت نقدی پرداخت نماییم که این هم فشار دیگری بود که بر ما وارد شد.

 

مهرآور ابراز داشت: با این وجود و علیرغم تسویه تمام بدهی ها و پرداخت بیش از ۱۰ قسط وام، واحد مذکور به اینجانب تحویل نگردیده است.

 

وی ادامه داد: وقتی برای پیگیری این مسئله به اداره شهرسازی و سایر مسئولین مربوطه مراجعه کردم، به بنده گفته شد که به دلیل بروز اختلافاتی بین اداره راه و شهرسازی و شرکت «بتون عرشه» به عنوان پیمانکار، واحد اینجانب و یکی دیگر از واحدها که آن هم در حضور وزیر تحویل داده شده بود، به عنوان گرویی! توسط شرکت مذکور نگه داشته شده است.

 

وی خاطر نشان ساخت: مسئولین عنوان کرده اند تا زمانی که تمام متقاضیان مسکن مهر ولایت، نسبت به گرفتن دفترچه قسط وام خود اقدام ننمایند، این واحدها به ما تحویل داده نمی شود، حال سوال ما این است که آیا درست است من ۱۰ ماه، هم قسط وام پرداخت کنم و هم اجاره مسکن، درحالی که طبق قانون و قرارداد باید هم اکنون در منزل خودم ساکن باشم نه اینکه همچنان مستأجر باشم.

 

اگر به هر دلیلی، این اتفاق نیفتد تکلیف واحدهای ما چه می شود؟

چه کسی قرار است بداد ما رسیده و مشکل ما را حل نماید؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر