۲۲:۴۶:۱۰ - سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
تقدیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت از غلامی شهردار رامجرد
  عبدالعلی غلامی تنها شهردار در حوزه شهرستان مرودشت است که نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را بطور کامل پرداخت نموده است.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی

 image.php

عبدالعلی غلامی تنها شهردار در حوزه شهرستان مرودشت است که نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را بطور کامل پرداخت نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی انسان، اعلام نمود: برابر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، شهرداری های سراسر کشور موظفند نیم درصد از درآمد خالص خود را جهت تسهیل امور جاری و گسترش کتابخانه های عمومی در حوزه استحفاظی خویش به حساب کتابخانه های عمومی واریز نمایند.

 

وی افزود: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، وظیفه ذاتی شهرداری ها است و برای اجرایی شدن آن نباید این همه پیگیری و مکاتبه انجام شود. وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهردار رامجرد در تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی همکاری خوبی با بخش فرهنگ دارند خواستار دیده شدن این تلاش ارزشمند از سوی مدیران ارشد استان و تقدیر شایسته از این شهردار شد.

 

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با ذکر این مطلب که به باور مقام معظم رهبری، «ارزش و اهمیت فرهنگ، مانند هوایی است که تنفس می کنیم» افزود: زیبنده نیست که دستورات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اهمیت کارفرهنگی را نادیده گرفته و بخش فرهنگ را در زمینه واگذاری اعتبارات فرهنگی کتابخانه های عمومی معطل کنیم.

 

این مدیر فرهنگی یاد آورشد: معطل کردن اعتبارات قانونی کتابخانه ها و بی اهمیتی به بخش فرهنگ، راه را برای گسترش فرهنگ بیگانه باز نموده و توان فرهنگی جوانان در مواجهه با فرهنگ بیگانه را کاهش می دهد.

 

علیزاده تاکید نمود: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مورد تاکید بزرگان دین است و عدول از قوانین مصوب مجلس در بخش فرهنگ، موجب ضمان است و بی بهره ماندن کتابخانه ها از کمک های مصوب در بخش فرهنگ، نتایج نامطلوبی در جامعه به جا خواهد گذاشت.

 

وی در پایان با اشاره به کار با ارزش غلامی، شهردار رامجرد در زمینه درک شرایط حساس جامعه و اهمیت بخشی به ضرورت کار فرهنگی، گفت: طی هماهنگی که با مدیرکل محترم کتابخانه های استان انجام شده بنا داریم در «نشست کتابخوان» که در دی ماه جاری در مرودشت برگزار خواهد شد بصورت ویژه از این شهردار فرهنگ دوست تجلیل نماییم.

19318447195027738667-1

  1. محمد   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

    درود بر مهندس غلامی .شهردار پرتلاش رامجرد

  2. محمد صادق بلی.....   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

    مردم شهر رامجرد قدر دان زحمات و تلاش مستمر جناب غلامی هستند ..کمال تشکر و قدر دانی رو از ایشان داریم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر