۱۵:۳۱:۲۵ - دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳
دختر والیبالیست مرودشتی به تیم ملی دعوت شد
دختر والیبالیست مرودشتی به تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت شد.   به گزارش “پارس دشت” نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال زنان آسیا و انتخابی جهان که از ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی فیلیپین برگزار می شود، در تهران

IMG-20150222-WA0001

دختر والیبالیست مرودشتی به تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت شد.

 

به گزارش “پارس دشت” نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال زنان آسیا و انتخابی جهان که از ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی فیلیپین برگزار می شود، در تهران آغاز شد و مریم طاهری، والیبالیست مرودشتی نیز با نظر کادر فنی در این اردو شرکت داشت.

 

بر اساس این گزارش، مریم طاهری به همراه : سما بهروزی فرد، صدیقه ذوالفقاری، اسما مولائی و عسل جلوه برای قرار گرفتن در پست “لیبرو” تیم ملی، با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است مریم طاهری، والیبالیست شایسته مرودشتی، عنوان سوم مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا را در کارنامه خود دارد که این عنوان، تنها مقام آسیایی تیم های ملی بانوان ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:

پاسور: سمانه سیاوشی، نگین شیرتری و الهام فلاح
دریافت کننده قدرتی: مهسا احدی، فاطمه احمدی اشجردی، مریم خلیلی، تهمینه درگزینی، فرناز ساعی اصفهانی، مهسا صابری، زهرا عباسپور ، زهرا کلهر و فاطمه حسنی
سرعتی: فاطمه ابراهیمی، رویا خالقی، منا دریس محمودی، مهتا یحیی پور و مینا روستا
قطر پاسور: سودا امین برنجی، ندا چملانیان، مهسا کدخدا و فاطمه نخستین
قطر پاسور – دریافت کننده: فاطمه امینی
لیبرو : مریم طاهری ، سما بهروزی فرد، صدیقه ذوالفقاری، اسما مولائی و عسل جلوه

 

عباس برقی خامنه به عنوان مشاور فنی، مریم هاشمی(سرمربی)، فاطمه خمسه (کمک مربی)، سمیرا محمدی (مربی بدنساز)، سید ابراهیم ادیبان راد (آنالیزور) و هنگامه پورحسن به عنوان سرپرست اردو تیم والیبال زیر ۲۳ سال زنان را در این اردو همراهی می کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر