۱۹:۵۰:۰۷ - چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
وزیر صنعت و معدن، جدیدترین ناجی کارخانه آزمایش مرودشت؟!
وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه آزمایش مرودشت استان فارس بازدید کرد.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در شانزدهمین سفر استانی هیئت دولت به فارس در جمع شماری از کارگران کارخانه تعطیل شده آزمایش مرودشت اظهار داشت: این کارخانه یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی

139401161431309605045823

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه آزمایش مرودشت استان فارس بازدید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در شانزدهمین سفر استانی هیئت دولت به فارس در جمع شماری از کارگران کارخانه تعطیل شده آزمایش مرودشت اظهار داشت: این کارخانه یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در کشور است و قبل از اجرای سیاست‌های خصوصی‌سازی زیر نظر دولت و سازمان صنایع و معادن سابق فعالیت می‌کرد.

 

وزیر صنعت و معدن با تاکید بر لزوم راه‌اندازی کارخانه آزمایش عنوان کرد: اگر سرمایه‌داران این کارخانه توانایی اداره کردن این واحد تولیدی را دارند، اقدام به راه‌اندازی آن کنند در غیر این صورت باید سرمایه‌گذاران مقتدر به این عرصه وارد شوند.

 

نعمت زاده گفت:با هدف بازگشایی کارخانه آزمایش مرودشت، نشست فوق‌العاده‌ای با حضور نماینده شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی و نماینده کارگران و سرمایه‌گذاران این کارخانه ظرف هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش (سهامی عام) در ۱۶ اسفند سال ۱۳۳۷ شمسی در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران با هدف تولید لوازم خانگی تاسیس شد و از ابتدای سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را به صورت رسمی در دو واحد تهران و مرودشت آغاز کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر