۴:۵۹:۱۰ - پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴
برگزاری مراسم روز آتش نشانی در مرودشت+ تصویر
همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان، مراسمی در محل میدان امام خمینی (ره) مقابل شهرداری مرکزی با حضور شهروندان و معاونین و کارکنان شهرداری برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، در ابتدای این مراسم و پس از  تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط علی زارع و پخش

IMG_1710

همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان، مراسمی در محل میدان امام خمینی (ره) مقابل شهرداری مرکزی با حضور شهروندان و معاونین و کارکنان شهرداری برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، در ابتدای این مراسم و پس از  تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط علی زارع و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مهراب سعیدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مرودشت ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، این روز را به همکاران خود تبرک گفت.

 

در ادامه مراسم، فرزاد حبیبی معاونت شهرداری ضمن خیر مقدم به مسئولین گفت: جا دارد روز آتش نشان و ایمنی را خدمت آتش نشانان عزیز که با جان و دل در هرموقعیت زمانی و مکانی اقدام به مهار آتش می نمایند و در بسیاری از موارد جان خود را به خطر می اندازند،به آنها تبریک و تهنیت عرض نموده و به پاس این جانفشانی ها از آنها تقدیر و تشکر بعمل آورم.

 

در پایان مراسم، عملیات نمادین نجات مصدومین از ارتفاعات بالا توسط آتش نشانان شهرداری مرودشت برگزار و همچنین از طرف دبیرستان غیر انتفاعی “یگانه” شاخه گلی به آتش نشانان غیور شهرستان مرودشت اهدا گردید.

IMG_1674 IMG_1691 IMG_1726 IMG_1740


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر