۱۸:۵۵:۰۰ - شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳
آغاز به کار اولین تشکل مردم نهاد مرودشت در زمینه محیط زیست
جلسه آغاز به کار اعضای سازمان مردم نهاد «همگام با طبیعت»، در اداره حفاظت محیط زیست مرودشت تشکیل گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دراین جلسه ضمن معرفی اعضائ مؤسس و مدیر این تشکل زیست محیطی، توضیحاتی در مورد فعالیت سمن ها وتشکل های زیست محیطی

IMG_7572

جلسه آغاز به کار اعضای سازمان مردم نهاد «همگام با طبیعت»، در اداره حفاظت محیط زیست مرودشت تشکیل گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دراین جلسه ضمن معرفی اعضائ مؤسس و مدیر این تشکل زیست محیطی، توضیحاتی در مورد فعالیت سمن ها وتشکل های زیست محیطی توسط مجتبی شکرانه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت ارائه شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود، جلب مشارکت های مردمی و آموزش واطلاع رسانی را از وظایف اصلی این تشکلها دانست و ضمن ابراز خرسندی از ثبت این تشکل بعنوان اولین تشکل زیست محیطی شهرستان، ابراز امیدواری نمود که این تشکل در راستای حفظ محیط زیست واشاعه فرهنگ عمومی همسو با اداره حفاظت محیط زیست، گام های موثری برداشته و طبق مفاد اصل ۵۰ قانون اساسی، به مردم خدمت نمایند.

 

در ادامه، بابک مسئول این تشکل نیز ضمن تشکر از اداره محیط زیست مرودشت و حمایت های همه جانبه این نهاد، ابراز امیدواری نمود، این تشکل بتواند با حمایت سایر اعضاء، اداره حفاظت محیط زیست را در اشاعه فرهنگ و آموزش واطلاع رسانی و همکاری در برگزاری مناسبت ها یاری نماید.

 

سروری سپس اعضائ تشکل را معرفی نمود و پس از آن نیز اعضائ سازمان مردم نهاد «همگام با طبیعت» نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

 

گفتنی است تشکل زیست محیطی همگام با طبیعت مرودشت  در مورخ  ۹۳/۵/۲۱  تحت شماره ۳۲۴ ثبت شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و خصوصی می باشد.

  1. زهرا   خرداد ۱۵, ۱۳۹۴  

    سلام
    آیا همه میتوانند در این نهاد عضو شوند؟یا شرایط خاصی لازم است؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر