۱۲:۲۲:۱۰ - سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
آغاز عملیات احداث ساختمان آگاهی مرودشت
عملیات ساخت بنای ساختمان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، آغاز شد.    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، سردار «احمدعلی گودرزی» امروز (سه‌شنبه ۱۴ مردادماه) در مراسم آغاز اجرای عملیات ساخت بنای ساختمان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت وجود امنیت پایدار در این شهرستان را محصول همکاری مردم

80743951-4569855

عملیات ساخت بنای ساختمان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، آغاز شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، سردار «احمدعلی گودرزی» امروز (سه‌شنبه ۱۴ مردادماه) در مراسم آغاز اجرای عملیات ساخت بنای ساختمان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت وجود امنیت پایدار در این شهرستان را محصول همکاری مردم و تعامل مناسب مسئولان شهرستان با نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: اجرای چندین پروژه‌ی ساختمانی در حوزه‌ی انتظامی شهرستان مرودشت بعلت اهمیت این شهرستان به‌لحاظ وضعیت جغرافیایی، تاریخی، گردشگری و اقتصادی است.

 

وی توجه به وضعیت انتظامی شهرستان مرودشت را از اولویت‌های پلیس استان فارس دانست و گفت: با تلاش خوب همکاران ما در انتظامی شهرستان مرودشت، جرائم در این شهرستان ۱۷درصد کاهش داشته که دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه دادگستری در این امر نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

 

فرمانده‌ی انتظامی استان فارس پلیس آگاهی را یکی از مراکز مهم انتظامی در ارائه‌ی خدمات انتظامی به شهروندان دانست و گفت: کشف ۹۰ درصد قتل‌ها توسط پلیس آگاهی نشان از حرفه‌ای‌گرایی این پلیس دارد و این در حالی است که نُرم جهانی این رقم ۸۰ درصد است و باید برای پلیس آگاهی مکانی در خور شأن این مردم که مستحق عنایت ویژه و ارائه‌ی خدمات مناسب هستند، در نظر گرفته شود.

 

سردار «گودرزی» در بخش دیگری از سخنانش به توطئه‌های دشمن برای ناامن‌سازی کشور اشاره و اظهار کرد: با وجود این دسیسه‌ها، حضور مقتدرانه سیستم‌های امنیتی و نیروی انتظامی که به فرمایش مقام معظم رهبری «مظهر اقتدار ملی است»، نقشه‌های دشمنان خنثی شده و کشور ما از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

 

فرماندار شهرستان مرودشت نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه و ضرورت امنیت در جامعه اظهار کرد: نیروی پرتلاش انتظامی در نوک پیکان ایجاد امنیت واقع شده و همه وظیفه داریم برای توسعه امنیت که محصول خون شهدا و فداکاری و ایثار این عزیزان است، تلاش کنیم.

 

سید یدالله حسینی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردم دانست و گفت: همکاری مردم با پلیس و اعتماد به این نیروی خدمتگزار سرمایه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت است و مسئولان نیز می بایست زیرساخت‌های لازم را برای رسیدن به امنیت پایدار فراهم کنند.

 

وی از خدمت و اقتدار نیروی انتظامی در شهرستان مرودشت که همراه با رفتار مناسب توأم بوده و سبب کاهش جرائم در این شهرستان شده تقدیر و همکاری مناسب فرماندهان این نیرو در همکاری و تعامل با سایر اداره ها بویژه شورای تأمین را ستود.

 

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی ساخت بنای ساختمان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع، زیربنایی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز و قرار است در مدت ۱۲ ماه این بنا ساخته و به بهره‌برداری برسد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر