۸:۰۵:۳۴ - سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴
آغاز عملیات روکش آسفالت خیابان طالقانی
 عملیات روکش آسفالت خیابان طالقانی آغاز شد.  به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت در بازدید از روند آسفالت خیابان طالقانی گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب و ایجاد مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان در این خیابان، با تلاش و همت مجموعه شهرداری و

IMG_8970

 عملیات روکش آسفالت خیابان طالقانی آغاز شد.

 به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت در بازدید از روند آسفالت خیابان طالقانی گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب و ایجاد مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان در این خیابان، با تلاش و همت مجموعه شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی، عملیات روکش آسفالت به صورت ضربتی در حال انجام می باشد.

وی در ادامه افزود: عملیات روکش کوچه ها و معابر شهر مرودشت در روزهای آینده با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. همچنین در این راستا خیابان هایی که شهروندان از مدت ها قبل  که درخواست زیرسازی وآسفالت داده اند در اولویت قرار داشته و عملیات آسفالت در این خیابان‌ها انجام خواهد گرفت.

  1. حسيني   شهریور ۳, ۱۳۹۴  

    در شهری که انقدر سیاست زده است، دیدن چنین رویه های دوگانه ای عجیب نیست. موضوعی که زمانی برای تخریب شهردار قبل به کار می رفت امروز جزئ افتخارات سرپرست شهرداری محسوب می شود. بی انصافی تا کجا؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر