۴:۴۸:۰۹ - پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳
آغاز مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه و شمال آفریقا
 مرحله پیش مسابقه، رالی بین المللی خاورمیانه ـ شمال آفریقا امروز در شیراز برگزار شد.   به گزارش واحد مرکز خبر فارس، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: مسابقات رالی بین‌المللی خاورمیانه ـ شمال آفریقا از امروز بطور رسمی با چک و پلمپ اتومبیل‌ها در مسیر تعیین شده آغاز شد.   مهرعلی

aHR0cDovL2ZhcnMuaXJpYi5pci9pbWFnZXMvc3Rvcmllcy8xMzkyMTEvbmV3cy92YXJ6ZXNoaS9yYWxpMi5qcGc=

 مرحله پیش مسابقه، رالی بین المللی خاورمیانه ـ شمال آفریقا امروز در شیراز برگزار شد.

 

به گزارش واحد مرکز خبر فارس، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: مسابقات رالی بین‌المللی خاورمیانه ـ شمال آفریقا از امروز بطور رسمی با چک و پلمپ اتومبیل‌ها در مسیر تعیین شده آغاز شد.

 

مهرعلی گفت: نخستین‌بار است که این مسابقات در این مرحله برای کسب سهمیه در رالی خاورمیانه در ایران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برای مسابقات بین‌المللی رالی شیراز ۳۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به تیم‌های اول تا سوم تعلق می گیرد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه امسال برای تیم‌های شرکت کننده سال آینده امتیاز محسوب می‌شود،افزود: افرادی از ایران در این مسابقات حضور می‌یابندکه در مسابقات رالی قهرمانی‌کشور حضور موثر داشته‌اند.

 

مهرعلی تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را ۳۰ تیم عنوان کرد و گفت: تلاش داشتیم تا تیم‌های خارجی متعددی در این رویداد شرکت کنند که در نهایت دو تیم از کشورهای قطر و لبنان در این مسابقه شرکت دارند.

 

وی افزود: مسیر اصلی اول از تخت جمشید تا بند امیر، خرامه، مرودشت و زرقان است و مسیر دوم در روز دوم از تخت جمشید آغاز و پس از مرودشت ، نی‌ریز، ارسنجان به تخت جمشید ختم می‌شود.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه تا ششم مهر ادامه دارد ، افزود : ۴ داور جهانی ۹۵ نفر را برای برگزاری این مسابقه آموزش داده‌ و اطلاعات فنی آنها برای برگزاری مسابقه به روز شده است .


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر