۹:۴۶:۰۶ - یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳
آموزش پیشگیری از اعتیاد به بیش‌از ۱۲۰۰ نفرساعت در مرودشت
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت گفت: روند برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد مهم‌ترین برنامه در دست اقدام این اداره در این شهرستان بوده که از سقف یک‌هزار و ۲۰۰ نفرساعت گذشته است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمد سعیدی عمادی بعدازظهر امروز در دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد که

13930530000209_PhotoA

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت گفت: روند برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد مهم‌ترین برنامه در دست اقدام این اداره در این شهرستان بوده که از سقف یک‌هزار و ۲۰۰ نفرساعت گذشته است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمد سعیدی عمادی بعدازظهر امروز در دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد که با حضور کارگران شرکت صنایع غذایی بهار حافظ، کارشناسان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی مرودشت در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد با بیان اینکه دوره پیشگیری از اعتیاد ویژه کارگران واحدهای تولیدی مرودشت با رویکرد فرهنگ کار سالم به‌صورت ویژه برگزار می‌شود اظهار داشت: روند برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد مهم‌ترین برنامه در دست اقدام این اداره در شهرستان مرودشت است که از سقف یک‌هزار و ۲۰۰ نفرساعت گذشت.

 

وی گفت: اعتیاد مهم‌ترین عامل در فروپاشی یک جامعه بوده و کوچک‌ترین جامعه یعنی خانواده نزدیک‌ترین عامل مؤثر در عدم پیشرفت اعتیاد در جوامع است.

 

این مسئول بیان داشت: اعتیاد به مواد مخدر، خطرناک‌ترین عامل در توسعه جامعه ناسالم است و علت پیشرفت یک مجموعه کاری سلامت روح و تندرستی افراد آن است.

 

به گزارش فارس، دوره آموزشی و چگونگی پیشگیری از اعتیاد باهدف افزایش آگاهی کارکنان شرکت بهار حافظ به همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره بهزیستی مرودشت و مدیریت این شرکت در سالن اجتماعات آن برپا شد.

 

در این کلاس پنج‌ساعته کارکنان این شرکت ضمن آشنایی با انواع مواد مخدر و مضرات آن‌ها، با راه‌های مقابله و چگونگی پیشگیری از گرفتار شدن افراد در دام اعتیاد به مواد مخدر ازجمله نکات مهم بهداشت روانی نیز آشنا شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر