۱۰:۲۷:۲۱ - چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳
ائمه جماعت مدارس مرودشت تجلیل شدند
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان مرودشت، ائمه جماعت مدارس این شهرستان تجلیل شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان صبح امروز در همایشی که به پیشنهاد وی به‌منظور بررسی مسائل نماز و اهمیت آن با حضور ائمه جماعت مدارس در کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان مطرح

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان مرودشت، ائمه جماعت مدارس این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان صبح امروز در همایشی که به پیشنهاد وی به‌منظور بررسی مسائل نماز و اهمیت آن با حضور ائمه جماعت مدارس در کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان مطرح شده بود؛ اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس اسلامی توجه به موضوع نماز به‌ویژه در مدارس بوده که دین اسلام بر اقامه آن تأکید بسیار کرده است.

یعقوب خسروانی به نقش بی‌بدیل ائمه جماعت مدارس در تقویت معارف باورهای دینی و کسب فضائل اخلاقی بین دانش‌آموزان پرداخت و اظهار داشت: در جامعه دینی و اسلامی، تربیت و علم‌اندوزی باید متوازن و هم‌سو با یکدیگر باشد.

این مسئول عنوان کرد: اگر جایگاه و ارزش نماز را در جامعه، خانه و مدرسه نهادینه کنیم بی‌شک ناهنجاری‌های اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مرودشت قشر جوان و نوجوان را نیازمند توجه دانست و گفت: دام‌های بسیاری از سوی دشمن برای نسل آینده‌ساز گسترده شده و مسائلی مانند ماهواره و اینترنت، سی‌دی‌های انحرافی، بازی‌های رایانه‌ای فرصت را از آنان می‌گیرد، ازاین‌رو در کنار برنامه‌های دینی و اقامه نماز والدین نیز علاوه‌بر خواسته‌های مالی فرزندان به تغذیه معنوی آنان بپردازند.

خسروانی با قدردانی از همکاری رئیس شورای اداری این شهرستان به خاطر میزبانی این آیین و مسئول ستاد اقامه نماز مرودشت و مدیریت اداره آموزش ‌و پرورش این شهرستان، خواستار جذب بیشتر روحانیون به‌منظور اقامه نماز جماعت در مدارس شد.

در این همایش همچنین ائمه جماعت مدارس به بیان نقطه‌نظرات خود در مورد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جماعت پرداختند.

در پایان با تقدیم هدایایی از ائمه جماعات مدارس تجلیل و قدردانی شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر