۷:۲۳:۱۲ - سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
اتفاقات عجیب در انتخابات صندوق امام حسن مجتبی(ع) فرهنگیان مرودشت
به گزارش دریافتی “پارس دشت” در بعداز ظهر دوشنبه ۱۷ اسفندماه انتخابات صندوق امام حسن مجتبی (ع) که متعلق به فرهنگیان شهرستان مرودشت می باشد برگزار گردید. اتفاقات اخیر در این صندوق و اخبار منتشره در رسانه های مجازی و مکتوب، نشانگر موجی از بی اعتمادی و اعتراض دربین اعضاء این صندوق بوده است. از

17_20120522_1840254841

به گزارش دریافتی “پارس دشت” در بعداز ظهر دوشنبه ۱۷ اسفندماه انتخابات صندوق امام حسن مجتبی (ع) که متعلق به فرهنگیان شهرستان مرودشت می باشد برگزار گردید. اتفاقات اخیر در این صندوق و اخبار منتشره در رسانه های مجازی و مکتوب، نشانگر موجی از بی اعتمادی و اعتراض دربین اعضاء این صندوق بوده است.

از این رو همگان منتظر انتخابات هیات مدیره جدید بودند تا پاسخی به این اعتراضات داده شود اما در کمال ناباوری و بدون ارائه گزارش عملکرد از سوی هیات مدیره و مدیر عامل سابق، انتخابات این صندوق برگزار گردید.

شایسته است مسئولین برگزاری این انتخابات به احترام اعضاء فرهنگی خویش و در جهت اقناع افکار عمومی، پاسخ قانع کننده ای در این زمینه داشته باشند.

  1. احمد   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    خداخیرتون بده مگه نمی دونید اینجا مرودشت بهشت امن مدیران وافراد غیر بومیه

  2. آرشام مختاری   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    پارس دشت داره میشه تامین کننده منافع اشخاص خاص

  3. رضا   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    اگریک عضو هیات مدیره تخلف کرده چرا این قدر راست راست تو میون جمعیت حرکت می کرد واقعا ما خجالت می کشیدیم

  4. احمد   اسفند ۲۰, ۱۳۹۳  

    آقای مختاری اعضای هیات مدیره قبلی هیچکدام برای این دوره تایید نشدنداگر اعضای صندوق بخواهند بدانند که چه پیش آمده که هیچ یک از اقایان تایید نشده اند و حق وحقیقت روشن شود منافع اشخاص خاص تامین می شود یا منافع عده ای خاص به خطر می افتد آیا غیر از این است که مطلب بالا عنوان نموده که اشخاص پاسخگو باشند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر