۱۱:۵۹:۳۷ - سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
اجرای طرح اکرام ایتام در مرودشت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)
مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان مرودشت از مساعدت۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی حامیان نیکوکار مرودشتی به ایتام تحت حمایت این نهاد خبرداد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان مرودشت ، سید علی حسینی اظهار داشت: نیکوکاران مرودشتی با پرداخت بیش از ۶میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت طی

ekram

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان مرودشت از مساعدت۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی حامیان نیکوکار مرودشتی به ایتام تحت حمایت این نهاد خبرداد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان مرودشت ، سید علی حسینی اظهار داشت: نیکوکاران مرودشتی با پرداخت بیش از ۶میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت طی ۵ ماه گذشته ،حمایت چشمگیری از ایتام خود داشته اند.

وی ضمن تشکر از نیکوکاران و خیرین قدر شناس به دلیل اعتمادشان به این نهاد افزود: در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ نفر حامی و نیکوکار به صورت دائم سرپرستی ۷۰۰ یتیم تحت حمایت را بر عهده دارند.

حسینی میزان کمکهای نقدی و غیر نقدی حامیان اکرام شهرستان را بالغ بر ۶ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در ۵ ماه گذشته سال جاری مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون توسط حامیان به حساب فرزندان معنوی خود واریز شده است.

حسینی تصریح کرد: سرانه پرداختی هر حامی ۶۰۰ هزار ریال و سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال می باشد که اضافه بر مستمری ماهیانه خانواده به حساب یتیم تحت پوشش واریز می شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر