۱۳:۲۴:۵۷ - سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
اجرای طرح ‘پیاده از خانه تا مدرسه’ در مرودشت
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: همزمان با ۴۲ کشور جهان، طرح ‘پیاده از خانه تا مدرسه’، ۱۵ مهرماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.   سید علی محمد موسوی در گفت و گو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را مقابله با کم تحرکی دانست و افزود: ایران به

81758862-70161585

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: همزمان با ۴۲ کشور جهان، طرح ‘پیاده از خانه تا مدرسه’، ۱۵ مهرماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.

 

سید علی محمد موسوی در گفت و گو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را مقابله با کم تحرکی دانست و افزود: ایران به عنوان دومین کشور در منطقه پس از کشور ترکیه و فارس به عنوان اولین استان این طرح را اجرا خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: این طرح به شکل همزمان در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نواحی چهارگانه شهر شیراز و شهرستان های کازرون، داراب، مرودشت، لارستان، فسا و جهرم اجرا خواهد شد.

 

موسوی گفت: طرح پیاده از خانه تا مدرسه با همت اداره کل آموزش و پرورش فارس و با همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس و شهرداری شیراز برگزار می شود.

 

افزون بر ۸۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان فارس با نواخته شدن زنگ ملی آغاز سال تحصیلی جدید، فصل دیگری از دانش و علم اندوزی را آغاز خواهند کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر