۱۳:۵۵:۳۲ - پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴
اجرای ۳۰۰ برنامه متنوع در مرودشت
سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: در هفته بسیج امسال بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی و ورزشی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.   فارس–  محمدرسول زارعی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج که در فرمانداری و با حضور اعضا تشکیل شد اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگوار ایران در مقابل

13930825000184_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: در هفته بسیج امسال بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، بصیرتی و ورزشی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

 

فارس  محمدرسول زارعی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج که در فرمانداری و با حضور اعضا تشکیل شد اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگوار ایران در مقابل تجاوز دشمن به‌ویژه ابرقدرت‌ها باید در مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌ویژه هفته بسیج همواره در افکار‌عمومی احیا و نهادینه شود.

 

وی از بسیج به‌عنوان نماد همدلی و انسجام ملی یاد و تصریح کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در آحاد ملت به‌‌ویژه در میان جوانان است.

 

زارع از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با ائمه جمعه و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، ایستگاه صلواتی و سلامت در مصلی نماز جمعه، برپایی نمایشگاه کتاب همچنین تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی و تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه پایداری ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در مرودشت است.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت همچنین از اجرای طرح آبروی محله به مناسبت هفته بسیج در محله‌های سکونت والدین و بازماندگان شهدای والامقام در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در راستای بازخوانی خاطرات شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم و پاسداشت خانواده معظم آنان و گسترش همدلی و هم‌زبانی و همچنین تسهیل در مشکلات و مطالبات ساکنان کوچه و یا محله به احترام قداست و حرمت همان شهید والامقام، طرح آبروی محله در محلات این شهرستان برگزار می‌شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر