۴:۵۵:۴۹ - چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
ارائه خدمات‌ مطلوب‌تر به بیماران در مرودشت
فرماندار مرودشت گفت: با احداث بیمارستان جدید در این شهر در آینده ضمن کاهش بار مراجعات به بیمارستان فعلی، خدمات‌دهی بهینه و مطلوب‌تری به مردم ارائه خواهد شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز به‌منظور بررسی و نحوه اجرای خدمات‌دهی و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت به‌صورت سرزده

13931205000184_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: با احداث بیمارستان جدید در این شهر در آینده ضمن کاهش بار مراجعات به بیمارستان فعلی، خدمات‌دهی بهینه و مطلوب‌تری به مردم ارائه خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز به‌منظور بررسی و نحوه اجرای خدمات‌دهی و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت به‌صورت سرزده در بیمارستان شهید مطهری شهر مرودشت حضور یافت و در حین بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان از نزدیک با گفت‌وگو با کارکنان و پرستاران روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و چگونگی خدمات‌دهی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

 

فرماندار مرودشت بیمارستان شهید مطهری را یکی از مراکز و قطب درمانی شمال فارس عنوان و تصریح کرد: شهر مرودشت باوجود آثار تاریخی و تفرجگاهی و همچنین قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور ازجمله شهرهای مسافرپذیر است که طیف بسیار عظیمی از بیماران و سانحه و حادثه‌دیدگان در حوزه این شهرستان و همچنین شهرهای هم‌جوار به مرکز درمانی شهید مطهری مرودشت مراجعه و مداوا می‌شوند که آمار بالای مراجعه به این مرکز ممکن است روند و ادامه درمان را با مشکل مواجه کند و به‌یقین با احداث بیمارستان جدید در آینده ضمن کاهش بار مراجعات خدمات‌دهی بهینه و مطلوب‌تری به مردم ارائه خواهد شد.

 

وی در این بازدید بر بالین تعدادی از بیماران حضور یافت و نحوه خدمات‌دهی توسط پرستاران و کادر درمانی را جویا شد و ضمن ابراز رضایت از نحوه عملکرد کادر درمانی به‌ویژه پرستاران از زحمات آنان قدردانی کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر