۹:۲۸:۳۰ - دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵
افتتاح طرح “سلام سینما” در مرودشت با حضور ایوبی معاون سینمایی کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی با اشاره به اینکه دکتر حجت الله ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر از پردیس سینمایی خلیج فارس هم بازدید خواهد داشت ادامه داد: این مقام سینمایی کشور همچنین در سفر

sa copy

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی با اشاره به اینکه دکتر حجت الله ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر از پردیس سینمایی خلیج فارس هم بازدید خواهد داشت ادامه داد: این مقام سینمایی کشور همچنین در سفر دو روزه خود به استان پهناور فارس پس از دیدار با استاندار در جلسه ستاد هماهنگی مواد مخدر فارس شرکت می کند.

 

مریدی دیگر برنامه سفر معاون سینمایی وزارت ارشاد را به فارس حضور در نکوداشت و آیین افتتاح سالن استاد محمدجواد بخشی زاده از پیشکسوتان سینما و تئاتر استان و راه اندازی طرح سینما سلام در شیراز عنوان کرد و افزود: در این سفر دکتر ایوبی به زیارت حرم مطهر احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) مشرف خواهد شد.

 

وی پیرامون اجرای طرح «سینما سلام» تاکید کرد: اجرای این طرح زمینه تماشای فیلم های روز در شهرستان‌های بدون سینما را فراهم می کند.

 

مریدی با بیان اینکه طرح یادشده به منظور آشتی مردم با سینما اجرا می شود افزود: در قالب این طرح، آثار سینمایی همزمان با سالن های سینما در فضاهای عمومی و بوستان ها به تماشای همگانی گذاشته می شود.

 

وی گفت: سینما سلام فضا و تجربه تازه‌ای است که فیلم را همزمان در سینماها در دیگر فضاها نظیر پارک‌ها اکران می‌کند و همه مردم می‌توانند از تولیدات هنرمندان بهره‌مند شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این طرح در  مرودشت، خنج، اوز، مهر، لامرد، بوانات، ارسنجان، رستم، نورآباد، پاسارگاد، کوار، فیروزآباد، سپیدان، بیضا، صدرا، شهرک گلستان اجرا می شود و شروع این طرح با شهرستان مرودشت خواهد بود.

 

گفتنی است: سوم اسفند ماه ٩۵ حجت الله ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افتتاح این طرح وارد مرودشت می شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر