۸:۴۷:۰۳ - یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴
افتتاح نمایشگاه مطبوعات با حضور رییس‌جمهور
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها لحظاتی پیش (امروز یکشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) به طور رسمی گشایش یافت.   آفتاب – در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری، سفرا و میهمانان

n00027702-b

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها لحظاتی پیش (امروز یکشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) به طور رسمی گشایش یافت.

 

آفتاب – در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری، سفرا و میهمانان داخلی و خارجی، مدیران عامل خبرگزاری ها و نشریات کشور و اصحاب رسانه حضور دارند.

 

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری روز گذشته (شنبه) نخستین روز فعالیت خود را آغاز کرد. بازدید عمومی دومین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

 

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار “نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه” برگزار می شود.

 

امسال این نمایشگاه با رویکرد خانواده محوری، با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها و دعوت از همه خانواده ها از کودکان تا کهنسالان برای حضور در نمایشگاه و پیوند آنها با رسانه و ترغیب و تشویق برای مطالعه انجام گرفته است.

 

در نمایشگاه امسال گروه دین و اندیشه با ۲۷ شرکت کننده، فرهنگی و هنری ۵۷، سیاسی و اقتصادی ۷۹، آموزشی و تخصصی ۷۱، عمومی و خانواده ۴۴ و کودک و نوجوان با ۷ شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند.

 

حضور پر رنگ نشریات دانشجویی، استانی، منطقه ای، محلی، هنری، خانواده، علمی، فناوری، الکترونیک، سایت های مختلف خبری و … نیز در این دوره نمایشگاه به صورت متنوع قابل مشاهده و چشمگیر است.

 

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه ۹۴ با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه، با حضور بالغ بر ۷۰۰ رسانه در ۵۶۷ غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان وبازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور خواهد بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر