۱۹:۳۶:۳۲ - دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
افتتاح ۳ طرح عمرانی و بهداشتی در مرودشت
در دومین روز دهه فجر دو طرح عمرانی و بهداشتی به ارزش یک‌میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در مرودشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی فرماندار صبح و عصر امروز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از

opening

در دومین روز دهه فجر دو طرح عمرانی و بهداشتی به ارزش یک‌میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در مرودشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی فرماندار صبح و عصر امروز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان، دهیاران و مردم برگزار شد ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و قدردانی از مسئولان و متصدیان اظهار داشت: هر جا که دستاورد و یا توفیقی در این نظام احساس شود لازم است که یادی از امام خمینی (ره) شود چراکه نقش امام در احیای این انقلاب بی‌بدیل بود و پس‌ از آن نیز تبیین نقش نظام ولایی رهبر معظم انقلاب در تثبیت و دفاع از راه امام و حفظ انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان لازم است.

 

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد ثمره خدمات نظام برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود که برگ زرینی از خدمات در پاسخ به همراهی مردم قدرشناس این شهرستان با نظام است.

 

حسینی افزود: امروز رهبری امام خمینی (ره) و خون شهدا، آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عصر حاضر به ما ارزانی داشت و در سایه این نظام اللهی، ایران اسلامی امروز در سطح جهان دارای عزت و نام و نشان، و در داخل کشور خدمتگزار مردم عزیز و بزرگوار است.

 

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مرودشت بیان داشت: گرچه شرایط اقتصادی کشور اقتضای خدمت بیش از آنچه که امروز ما ارزانی داشته‌ایم را می‌کند اما امید است بتوانیم در سایه گشایش اعتبارات و رونق اقتصادی در سال‌های آینده طرح‌ها و خدمات بهتری به مردم عرضه کنیم.

 

فرماندار مرودشت از افتتاح ۵۴ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی در دهه فجر امسال و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی و بهداشتی در دومین روز این ایام مبارک‌ خبر داد و تصریح کرد: ساختمان دهیاری شهرک ولی‌عصر با مساحت ۲۰۰ مترمربع و ۸۳ مترمربع زیربنا با اعتبار ۳۰ میلیون تومان و پارک روستایی این روستا به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تجمیع عوارض و سرانه عمرانی تخصیصی از استانداری و خانه بهداشت روستای کوه سبز با مساحت ۳۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۳۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۹۳ میلیون تومان از محل اعتبارات تخصیصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر