۱۳:۰۰:۱۷ - جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
امام‌جمعه مرودشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ ملت به اهانت‌کنندگان ساحت پیامبر (ص) است
امام‌جمعه مرودشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ملت ایران به اهانت‌کنندگان ساحت پیامبر (ص) است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این انقلاب مردم را از لجن‌زار بی‌بندوباری اخلاقی و بی‌عدالتی‌ها و ظلم نجات داد.   امام‌جمعه

139311041203364524581243

امام‌جمعه مرودشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ملت ایران به اهانت‌کنندگان ساحت پیامبر (ص) است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این انقلاب مردم را از لجن‌زار بی‌بندوباری اخلاقی و بی‌عدالتی‌ها و ظلم نجات داد.

 

امام‌جمعه مرودشت افزود: باید اهداف انقلاب که همان باورهای الهی و مبارزه با فساد بود همواره در پیش رو داشته باشیم و جلوی افرادی که در این کشور با روش‌های غیرقانونی یک‌شبه میلیاردر می‌شوند و به دنبال برنامه‌های غیر ارزشی هستند گرفته شود.

 

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به ۱۹ بهمن سالروز بیعت هما فران ارتش با امام خمینی (ره)، این روز را روز تاریخی اعلام همبستگی ارتش با انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: این روز برجسته‌ترین اقدام نیروی هوایی در دوران پیش از پیروزی انقلاب بود.

 

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز تاریخی ۲۲ بهمن تصریح کرد: این روز در حقیقت نصرت اعجاز آمیز اسلام در ایران اسلامی است.

 

احمدی با بیان اینکه این روز آغاز حرکت پرشتاب ایران برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف است اظهار داشت: در دهه فجر امسال ماهواره فجر به هوا پرتاب شد که این نشان از توانمندی روزافزون جوانان این مرزوبوم و رسیدن به باور توانستن است.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به اسلام هراسی دشمنان، شرایط خاص منطقه و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از مردم خواست تا حضور پرشور خود را بار دیگر به نمایش بگذارند.

 

امام‌جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش منطقه‌ای ائمه جمعه در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین مبحث این همایش مسائل فرهنگی بود که بر لزوم توجه به آن تأکید شد.

 

وی با اظهار تأسف از رشد کنسرت‌های موسیقی که به‌دوراز ارزش‌های نظام اسلامی است گفت: زیبنده سومین حرم اهل‌بیت نیست که چنین برنامه‌هایی، جوانانی که باید به دنبال علم و ارزش‌ها دینی و فرهنگی باشند را هدف بگیرند.

 

خطیب جمعه مرودشت تأکید کرد: اگر در این شهرستان نیز بخواهد چنین برنامه‌های بی‌محتوا و به‌دوراز ارزش‌های اسلامی باشد قطعاً مردم ارزش‌مدار این شهرستان اجازه برگزاری به آن نخواهد داد.

 

امام‌جمعه مرودشت بار دیگر با تأکید بر جایگاه مسجد در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: نباید توجهمان به زرق‌وبرق مساجد باشد و با این کار از اصل حضور مردم در این مکان‌های مذهبی غافل شویم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر