۱۲:۵۰:۳۴ - شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: “توافق خوب” لغو همه تحریم‌ها در سایه حفظ عزت ملت است
امام جمعه مرودشت با بیان اینکه مسئولان باید به وظیفه انقلابی خود در حفظ دستاوردها عمل کنند، گفت: انرژی هسته‌ای یکی از دستاوردهای انقلاب است و که باید آن را حفظ کرد و توافق خوب در مذاکرات به معنای لغو یکباره تحریم‌ها است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع

13930816160407074027253

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه مسئولان باید به وظیفه انقلابی خود در حفظ دستاوردها عمل کنند، گفت: انرژی هسته‌ای یکی از دستاوردهای انقلاب است و که باید آن را حفظ کرد و توافق خوب در مذاکرات به معنای لغو یکباره تحریم‌ها است. 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن قدردانی از مردم انقلابی مرودشت اظهار داشت: این حضور حماسی و عاشقانه ملت ایران کم نظیر بود و مردم ایران با خلق این روز باشکوه شاخصه‌های اطاعت‌پذیری، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و حضور به موقع را به طورعملی نشان دادند.

 

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن، نشان از اعتقاد واعتماد مردم به این انقلاب ونظام بود.

 

احمدی با بیان اینکه مسئولان باید به وظیفه انقلابی خود در حفظ دستاوردها عمل کنند، اظهار داشت: انرژی هسته‌ای یکی از دستاوردهای انقلاب است و که باید آن را حفظ کرد و توافق خوب در مذاکرات به معنای لغو یکباره تحریم‌ها است.

 

وی حضور مردم در راهپیمایی باعظمت ۲۲بهمن را نمایش ایستادگی مردم در برابر فشارهای دشمنان دانست وخاطرنشان کرد: باردیگر دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی دیدند که چطور مردم به صحنه آمدند و دشمنان را به حیرت انداختند.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت افزود: مردم ایران ثابت کردند که به عهدشان با انقلاب وفادارهستند و مشکلات اقتصادی ودیگر مشکلات را به خاطر انقلاب تحمل می‌کنند و زیر بار زور نمی‌روند.

 

احمدی پاسخ به خواسته‌های مردم در برابر این ارادت و عظمت به انقلاب را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید به وظیفه انقلابی خود عمل کنند و دستاوردهای انقلاب از جمله حق انرژی هسته‌ای را حفظ کنند.

 

وی از مسئولان خواست تا خواسته مردم در کوتاه کردن دست افرادی که به بیت‌المال چنگ می‌زنند، اقدام کنند و هرکسی از هردولتی که بوده به سزای اعمالش برسانند.

 

امام جمعه مرودشت بیان کرد: مسئولان اجازه فعالیت به برخی که به دنبال ابتذال در کشور و برگزاری کنسرت‌های بی‌محتوا ومبتذل هستند، ندهند.

 

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به پایان سال از مسئولان شهرستان خواست تا نسبت به پرداخت حقوق کارگرانی که در بخش پیمانکاری فعالیت دارند و چند ماهی است حقوق دریافت نکرده‌اند، اقدام کنند.

 

احمدی بر ضرورت کمک به اتمام مصلی نماز جمعه شهر مرودشت تاکید کرد و افزود: مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده مجلس که قول مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان داده بودند هرچه سریع‌تر به وعده خود عمل کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر