۲۰:۰۴:۰۲ - چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت در مراسم نواخته شدن زنگ مهر: فضای نقد منصفانه در مدارس فراهم شود
امام جمعه مرودشت در مراسم نواخته شدن زنگ مهر تأکید کرد: فضای نقد منصفانه در مدارس فراهم شود.   ایرنا- امام جمعه مرودشت نیز در آیین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه شاهد این شهر اظهار داشت: در کنار تحرک و ایجاد جوشش علمی در دانش آموزان، شایسته است دست اندرکاران مدارس و به

81771431-70183433

امام جمعه مرودشت در مراسم نواخته شدن زنگ مهر تأکید کرد: فضای نقد منصفانه در مدارس فراهم شود.

 

ایرنا- امام جمعه مرودشت نیز در آیین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه شاهد این شهر اظهار داشت: در کنار تحرک و ایجاد جوشش علمی در دانش آموزان، شایسته است دست اندرکاران مدارس و به ویژه دبیران، فضای نقد منصفانه را در سر کلاس های درس برای دانش آموزان ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام قنبر علی احمدی افزود: از این طریق می توان پایه های آزاد اندیشی را در مباحث مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بنا نهاد.

 

وی به تقارن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان ما در سنگر فراگیری علم و دانش باید از شیوه ها و روش رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس پیروی کنند و همانند رزمندگان در انجام امور روحیه ای خالص داشته باشند و با پشتکار و اتکا به قدرت ایمان برای علم آموزی تلاش کنند.

 

احمدی بیان کرد: درسایه همین علم و فناوری و دانش هسته ای که به دست بسیجیان دانشمند این کشور حاصل شد، تیم مذاکره کننده ایران با گروه ۱+ ۵ توانست دشمن را وادار کند که با قلم خود دانش هسته ای ما را به ثبت رساند.

 

مرتضی چراغی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت نیز در این مراسم گفت: توجه اصولی به بحث تعلیم و تربیت، اهتمام به ارتقای کیفیت آموزشی به همراه جلب مشارکت فکری و عملی فرهنگیان با رویکر رشد و بالندگی حوزه تعلیم و تربیت، از سیاست های آموزش و پرورش این شهرستان است.

 

در این آیین از یادمان شهدا در این مدرسه رونمایی شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر