۱۹:۴۶:۳۴ - جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: شوراها به مسائل جناحی آلوده نشوند
امام جمعه مرودشت گفت: اعضا و دست اندرکاران شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دقت کنند که این نهاد آلوده به مسائل جناحی، قومی، قبیله ای و سیاسی کاری نشود.   به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت به گرامیداشت هفته شوراها (پنجم تا یازدهم اردیبهشت)

81583266-6408800

امام جمعه مرودشت گفت: اعضا و دست اندرکاران شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دقت کنند که این نهاد آلوده به مسائل جناحی، قومی، قبیله ای و سیاسی کاری نشود.

 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت به گرامیداشت هفته شوراها (پنجم تا یازدهم اردیبهشت) اشاره کرد و افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماد تصمیم گیری و تصمیم سازی از طرف مردم در مسیر خدمات رسانی به شهر و شهروندان و جامعه است.

 

وی بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در یک فضای سالم با همدلی و همزبانی برای پیشرفت، توسعه و آبادانی مناطق شهری و روستایی و رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

 

امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه امدادهای الهی و غیبی همواره مورد لطف و رحمت خداوند متعال بوده و ماجرای طبس بهترین الگو برای حقانیت این انقلاب است.

 

پنجم اردیبهشت سال ۵۹ (۲۴ آوریل ۱۹۸۰) هواپیماها و بالگردهای آمریکایی برای آزادی ۵۳ گروگان لانه جاسوسی آمریکا در تهران وارد فضای ایران شدند اما وقوع توفان شن موجب برخورد هواپیماهای سی۱۳۰ و بالگرد های آنها در منطقه طبس در استان خراسان جنوبی در شرق کشور شد و ضمن شکست این حمله ۸ تن از نظامیان آمریکایی نیز در این حادثه کشته شدند.

 

امام جمعه مرودشت افزود: همه تلاش های آمریکا برای از بین بردن و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده و با وجود تحریم های ناجوانمردانه وظالمانه ای که علیه مردم ما اعمال کرده و همچنین دخالت ها و توطئه هایی که در شماری از کشورهای مسلمان داشته تا کنون نتوانسته ره به جایی ببرد و مغلوب شده است.

 

احمدی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای رواج بی بند و باری، ابتذال و بی دینی در جوامع اسلامی به کار گرفته و شکست این توطئه مزورانه دشمنان نیازمند هوشیاری همگان است

 

امام جمعه مرودشت، مهمترین صفات متقین را دوری از گناه، پیروی از فرمان خداوند و دستگیری از مستمندان و نیازمندان بیان کرد و گفت: ما نباید به تبلیغات سوء که از سوی استکبار جهانی و صهیونیست ها طراحی و از طریق سایت ها و شبکه های ماهواره ای پخش می شود، اعتنایی داشته باشیم و باید از استفاده از مظاهر این تبلیغات در زندگی خود به شدت اجتناب کنیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر