۱۶:۱۹:۵۸ - جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: مسئولان بهداشت بر ذبح دام‌ها در روز عید قربان نظارت بیشتری داشته باشند
امام جمعه مرودشت گفت: مسئولان بهداشتی مرودشت باید بر مسائل بهداشتی ذبح و کشتار دام‌ها توجه و نظارت داشته باشند و مردم نیز مسائل بهداشتی را رعایت کنند.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی خطیب جمعه مرودشت در جمعه نمازگزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن روز عرفه بر توجه بیش

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت گفت: مسئولان بهداشتی مرودشت باید بر مسائل بهداشتی ذبح و کشتار دام‌ها توجه و نظارت داشته باشند و مردم نیز مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی خطیب جمعه مرودشت در جمعه نمازگزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن روز عرفه بر توجه بیش از پیش به این روز و شرکت در مراسم دعای روز عرفه امام حسین تاکید و اظهار کرد: اهمیت این روز به حدی است که در برخی روایات این روز را عید خواندند.

 

امام جمعه مرودشت افزود: این روز روزی است که انسان با نفس، شیطان و از خودگذشتگی مبارزه می‌کند.

 

خطیب جمعه مرودشت با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و با بیان اینکه در این روز شیطان درون را به قربانگاه می‌بریم، گفت: این روز را باید جشن گرفت چرا که این روز اوج بندگی نمایان است.

 

وی به قربانی‌های که مردم در این روز به ویژه در منازلشان انجام می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید مسئولان بهداشتی بر مسائل بهداشتی ذبح و کشتار توجه و نظارت داشته باشند و مردم نیز مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

 

احمدی به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره و با مثبت خواندن این سخنان اظهار کرد: شجاعت، عقل و استدلال در سخنان نماینده جمهوری اسلامی ایران مشهود بود و این نشان از قدرت و توانمندی نظامی است که مبتنی بر عقل و اسلام است.

 

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی آنقدر مضحکانه بود که برخی سالن را ترک کردند و انگار برای درو دیوار صحبت می‌کند.

 

خطیب جمعه مرودشت خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند جهانیان کشتار کودکان تخریب خانه‌ها و زخمی‌شدن مردم بی‌دفاع غزه را فرا موش می‌کنند.

 

احمدی همچنین به سفر استاندار فارس در روز پنجشنبه به این شهر و آغاز عملیات گازرسانی به کامفیروز مرودشت اشاره و با بیان اینکه وی در برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری این شهر حضور داشت به تصویب ۵۰ مصوبه در این جلسه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این مصوبات به نتیجه برسد.

 

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای مرودشت با وجود ۱۲۰۰ شهید باید مورد توجه قرار گیرد از مسئولان خواست تا این مسئله را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

 

احمدی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از نیروهای خدمتگزار است و در زمینه‌های مخلتف تلاش‌های دلسوزانه‌ای داشته است.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین از مسئولان نیروی انتظامی خواست تا با مردم به ویژه موتور سواران رافت بیشتری به ویژه در برخورد ماموران با موتورسواران خواست تا با رافت بیشتری همراه باشد.

 

بحران کم آبی موضوع دیگری بود که امام جمعه مرودشت آن را به بی‌صدا ترین و مرموز‌ترین مسئله‌ای که به سراغمان آمده تشبیه کرد و مردم و مسئولان را به رعایت بیش از پیش و جلوگیری از اسراف آن توصیه کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر