۱۹:۲۶:۵۷ - شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: هدف آمریکا از ناامنی در منطقه ضربه زدن به ایران است
امام جمعه مرودشت گفت: هدف آمریکا از ایجاد ناامنی در منطقه ضربه زدن به کشور ایران اسلامی است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به ایام مبارک ماه شعبان وبه ویژه تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که به

13930816160407074027253

امام جمعه مرودشت گفت: هدف آمریکا از ایجاد ناامنی در منطقه ضربه زدن به کشور ایران اسلامی است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به ایام مبارک ماه شعبان وبه ویژه تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که به دستورات دینی عمل کنند و در زندگی ناامید نباشند و همواره در تلاش و حرکت به سمت اهداف باشند.

 

وی با یادآوری سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و تسلیت این روز گفت: امام خمینی (ره) از برجسته‌ترین منتظران واقعی بودند و این شاخص مناسبی برای ما است.

 

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: انقلاب ما نمونه‌ای از انقلاب حضرت مهدی (عج) است چرا که امام خمینی نه بر غرب و نه بر شرق تکیه نکرد بلکه بر اساس مبانی اسلامی حرکت کرد.

 

حجت الاسلام احمدی همچنین به مبارزه‌ستیزی امام علیه استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که امام گفت امریکا و استکبار دست از دشمنی با اسلام برنخواهد داشت وما باید در مقابله با استکبار قدرت اسلامی را نشان بدهیم.

 

وی با انتقاد از برخی که می‌گویند نبایستی بر سر میزمذاکره نشست، گفت: همه باید بدانند که رهبری مدافع این کار است تا حقانیت خود را در میز مذاکره نشان بدهیم.

 

امام جمعه مرودشت به مسائل منطقه و جنایت علیه مردم بی‌دفاع کشورها اشاره و تصریح کرد: دشمنان امروز با استفاده از دست‌نشاندهایشان می‌خواهند به اهدافشان برسند که متاسفانه برخی کشورها هم طعمه آنان شده‌اند.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: هدف آمریکا از ایجاد ناامنی در منطقه ضربه زدن به کشور ایران اسلامی است و این به هم ریختن منطقه نیز تمرینی برای زمینه‌سازی آن است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر