۱۴:۰۲:۱۱ - شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
امام جمعه موقت مرودشت: همگان در مقابل دستاوردهای شهدا مسوول هستیم
امام جمعه موقت مرودشت گفت: همگان در مقابل دستاوردهای ۱۸۰ هزار شهید انقلاب اسلامی ، چندین هزار جانباز و آزاده مسوول هستیم و باید به خوبی از آرمان های والای آنان دفاع کنیم.   ایرنا- حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت در آستانه هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا

81764353-70170910

امام جمعه موقت مرودشت گفت: همگان در مقابل دستاوردهای ۱۸۰ هزار شهید انقلاب اسلامی ، چندین هزار جانباز و آزاده مسوول هستیم و باید به خوبی از آرمان های والای آنان دفاع کنیم.

 

ایرنا- حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت در آستانه هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ملت قهرمان ما همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده اند و از اهداف و آرمان های این انقلاب دفاع کرده اندو تقدیم این تعداد شهید، جانباز و آزاده موید ایستادگی و پایداری مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان این انقلاب است.

 

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون و مدیون خون های مطهر شهدا، رشادت ها و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی است و باید همه آحاد جامعه قدردان آن باشیم.

 

امام جمعه موقت مرودشت در بخش دیگری از خطبه ها به دهه ذی الحجه و برگزاری مناسک حج اشاره کرد و گفت: حاجی واقعی کسی است که پس از به جا آوردن مناسک حج، حلال و حرام خداوند در زندگیش معنا داشته باشد و از مسیر اشتباه گذشته خود دوری کند و خداوند را در تمام امور زندگی خود مد نظر قرار دهد و مسیر عدل الهی را در پیش گیرد.

 

کلانتری، همچنین هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) را فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با این امام بزرگوار دانست و اظهار داشت: این امام معصوم ، شکافنده علوم و دانش ها بود و باید نسل نوجوان و جوان ما در فراگیری علوم و دانش ها رهرو این امام بزرگوار باشند.

 

امام جمعه موقت مرودشت در قسمت دیگری از خطبه ها اظهار کرد: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید، شایسته است مردم نیک اندیش و خیر با مشارکت در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت کمک کنند تا آنان نیز سال تحصیلی را با خیالی آرام و بدون دغدغه شروع کنند.

 

کلانتری، همچنین خواستار اتحاد و همدلی مسوولان شهرستان مرودشت در اجرای امور شد و گفت: نباید مسوولان این شهرستان به دنبال مسایل اختلاف انگیز باشند زیرا دود این اختلافات بیشتر از همه به چشم مردم خواهد رفت.

 

وی همچنین از مسوولان استان فارس خواست برای انتخاب فرماندار شهرستان مرودشت اقدام مقتضی انجام دهند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر