۲۰:۰۱:۱۹ - یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴
امضای سه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد مرودشت و نهادهای علمی- اجرایی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و شهرداری شیراز تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.    آنا- در راستای تعاملات و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران شرکت صنایع قطعات

image5_453_1440

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و شهرداری شیراز تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

 

 آنا- در راستای تعاملات و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز تفاهم‌نامه همکاری مشترکی به امضا رسید.

 

هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه آموزشی – پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در راستای استمرار رابطه سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و فرآهم آوردن بسترهای لازم برای دستیابی به رشد و ارتقاء علمی–صنعتی استان است. در محورهای کلان تفاهم‌نامه بحث پروژه‌های تحقیقاتی در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و غیره، انتشار کتب مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است.

 

شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز با تشکیل تیم صنعتی در راستای ارتقاء فعالیت‌های مرکز تحقیقات میکروالکترونیک و لایه نشانی واحد مرودشت فعالیت خواهد کرد. همچنین مقرر شده است تا شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز در انبارگردانی سالانه تجهیزات و موادی که در دانشگاه کاربرد آزمایشگاهی دارند را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اهدا کند.

 

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد مرودشت و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

همچنین در راستای تعاملات و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضاء رسید.

 

هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه آموزشی – پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در راستای استمرار رابطه سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و فرآهم آوردن بسترهای لازم برای دستیابی به رشد و ارتقاء علمی– صنعتی استان است.

 

در محورهای کلان تفاهم‌نامه بحث پروژه‌های تحقیقاتی در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و غیره، انتشار کتب مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است. هر دو مجموعه با تشکیل تیم‌های راهبردی و تخصصی در راستای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک فعالیت خواهند کرد.

 

همچنین مقرر شده است تا شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با ارائه بسته پیشنهادی از موضوعات مرتبط از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت حمایت کند.

 

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شهرداری شیراز

در راستای تعاملات و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران شهرداری شیراز نیز تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضاء رسید.

 

هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه آموزشی – پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در راستای استمرار رابطه سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شهرداری شیراز و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و فرآهم آوردن بسترهای لازم برای دستیابی به رشد و ارتقاء علمی – صنعتی استان است.

 

در محورهای کلان تفاهم‌نامه بحث پروژه‌های تحقیقاتی در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و غیره، انتشار کتب مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است.

 

هر دو مجموعه با تشکیل تیم‌های راهبردی و تخصصی در راستای فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مشترک فعالیت خواهند کرد. همچنین مقرر شده است تا شهرداری شیراز با ارائه بسته پیشنهادی از موضوعات مرتبط از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت حمایت کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر