۶:۲۲:۰۷ - سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳
امورعمومی شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بخش خصوصی واگذار شد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت:امورعمومی شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بخش خصوصی واگذار شد. به گزارش ایرنا علی صداقت پورافزود:با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به عنوان یازدهمین شهرک صنعتی استان به بخش خصوصی واگذار شد. وی ادامه داد: پیش از

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت:امورعمومی شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش ایرنا علی صداقت پورافزود:با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به عنوان یازدهمین شهرک صنعتی استان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی ادامه داد: پیش از این اداره شهرک ها و نواحی صنعتی آباده، خرم بید، آب باریک، ملوسجان، سپیدان، نورآباد، لار، شهید مصلحیان کازرون، داراب و سروستان به بخش خصوصی واگذار شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اظهارکرد:واگذاری امورعمومی شهرک های صنعتی به بخش خصوصی با هدف اجرای قانون نحوه واگذاری اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب ۸۷ مجلس شورای اسلامی براساس آیین نامه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صورت گرفته است.

صداقت پور افزود: بر اساس این آیین نامه، آن دسته از شهرک های صنعتی که افزون بر ۵۰ درصد از اراضی آنها واگذارشده باشد و یا دارای بیش از ۱۵ واحد بهره بردار باشد مشمول واگذاری به بخش خصوصی می شوند.

وی بیان کرد: درشهرک ها ونواحی صنعتی مشمول، ابتدا در یک فراخوان از صنعتگران مستقر در آن شهرک صنعتی که داوطلب عضویت درهیات مدیره شرکت خدماتی باشند نام نویسی می شود و اعضای این هیات با برگزاری انتخابات و با رای صنعتگران فعال دراین شهرک ها برگزیده می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان این که انجام امورعمومی شهرک ها مانند انتظامات، نظافت و بهداشت و نگهداری از فضای سبز به شرکت های خدماتی واگذاری می شود، گفت: شرکت شهرک های صنعتی فارس به عنوان دستگاه حاکمیتی بر روند امور نظارت می کند.

وی گفت: تا پایان امسال شمار دیگری از شهرک های صنعتی استان فارس که شرایط واگذاری به شرکت های خدماتی را دارند با تشکیل مجمع عمومی و انتخابات واگذار خواهند شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر