۶:۳۴:۳۵ - شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴
انتقادات صریح امام جمعه مرودشت/ از تغییر حزب برخی نمایندگان تا انتخاب اسکندر مقدونی به عنوان فرماندار مرودشت!
امام  جمعه مرودشت درخطبه های نماز جمعه امروزخود گفت: برخی از نمایندگان مجلس به جای حزب وجناح عوض کردن به فکر مشکلات مردم و جامعه باشند.   موسوی، خبرگزاری ایرنا- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالارشهیدان، “اربعین” را نماد زنده

13930427000318_PhotoA

امام  جمعه مرودشت درخطبه های نماز جمعه امروزخود گفت: برخی از نمایندگان مجلس به جای حزب وجناح عوض کردن به فکر مشکلات مردم و جامعه باشند.

 

موسوی، خبرگزاری ایرنا- حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالارشهیدان، “اربعین” را نماد زنده نگه داشتن یاد شهداء و زبان گویای حکمت واقعی دانست که دنیا را متحول کرد.

 

احمدی اهداف نشست کشورهای صادرکننده گاز جهان را تأکید بر پایان دادن تحریم ها، مبارزه علیه تروریسم و دفاع ازحاکمیت کشور سوریه برشمرد و عنوان کرد: برای استیفای حقوق مردم، باید به تمام مستکبرین عالم در صورت نیاز،سیلی بزنیم زیرا قدرت ما قدرت اسلام است و هیچ هراسی از کسی نداریم.

 

وی با توجه به فرارسیدن ۱۰ آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز “مجلس” ضمن تبریک این روز، “مجلس” را عصاره فضایل این کشور و مردم دانست که در رأس همه امور می باشد.

 

خطیب نمازجمعه مرودشت در ادامه، خطاب به عده ای از نمایندگان مجلس که صداقت واقعی نداشته و همواره در آستانه انتخابات، به دنبال عوض کردن حزب و جناح خود می باشند، اظهارداشت: به جای جناح بازی و تغییر موضع، به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم و جامعه، و پیگیری مسایل اولویت دار باشید.

 

وی گفت: همانطور که حمایت همه جانبه از دولت و مجلس را وظیفه خود و مردم می دانم، معتقدم انتقادات صادقانه را نیز باید با صدای رسا عنوان نمود.

 

احمدی با ابراز نارضایتی از اعطای تسهیلات ۲۵ میلیونی خرید خودرو که در جهت خارج شدن صنعت ایران خودرو از رکود، انجام شد اظهارداشت: با این اقدام، تنها ۲۵۰۰ میلیارد تومان پول از منابع بانک مرکزی خارج و ۱۲۵۰۰۰ هزار دستگاه خودرو بی کیفیت وارد بازار می گردد که در آینده نیز شاهد تورم ناشی از آن خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: چرا نمایندگان مجلس این موضوع رابررسی نکرده اند تا به جای اجرای چنین طرحی، در اعطای وام خرید مسکن، ازدواج جوانان و اشتغال، فکری اساسی صورت گرفته شده باشد.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به اینکه عده ای از جوانان به علت نداشتن امکانات کافی ازدواج مثل اشتغال و هزینه مسکن، به گناه ومعصیت دچار می شوند، اظهارداشت: در طرف دیگر، پرونده های زمین خواری، کوه خواری، دریا خواری، جعل اسناد و اختلاس های بزرگ مشاهده می شود که اغلب متعلق به همین افراد صاحب قدرت می باشد زیرا افراد ضعیف و عادی، توانایی و امکان انجام چنین تخلفاتی را ندارند.

 

حجه الاسلام احمدی در خصوص امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی در استان فارس که ۶۲۰ میلیون تومان هزینه مالی برای بیت المال در بر داشته است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس و متولیان امر، با توجه به خشکسالی های اخیر و تولید سیب زمینی که هر کیلوگرم از آن، ۲۱ لیتر آب نیاز دارد، چه توجیهی برای این کار خود داشته اند و چه کسی باید پاسخگوی این اقدام باشد؟

 

احمدی عدم برنامه ریزی مناسب توسط جهاد کشاورزی و محیط زیست و کارشناسان آنها را، یکی از دلایل مهم خشک شدن دریاچه بختگان و همچنین رود کر و منطقه کربال دانست و گفت: این مسئله، گسترش امراض فراوان و انتشار ریزگرد های حاصل از خشکسالی را در پی خواهد داشت، بنابراین متولیان امر باید از همین الآن با برنامه ریزی مناسب، جهت کاشت تک محصولی و حفظ و صیانت از منطقه درودزن وکامفیروز، نگذارند که این مناطق هم سرنوشتی همچون منطقه کربال داشته باشد.

 

وی ابراز داشت: جناح بندی، سلیقه گرایی و سیاسی کاری نمایندگان مجلس، دردی از مشکلات مردم و جامعه را درمان نمی کند، بنابراین باید در یک فضای “وحدت و همدلی” بصورت اساسی و ریشه ای به مشکلات مردم توجه شود.

 

امام جمعه مرودشت همچنین با توجه به انتخابات پیش رو، از مردم تقاضا نمود، افرادی را روانه مجلس کنند که در مسیر شهید مدرس بوده و گرفتار جاذبه های دنیوی نشوند و فقط برای رضای خدا در جهت حل مشکلات مردم و جامعه قدم گذارند.

 

حجه الاسلام احمدی درپایان اظهارداشت: مسئولان استانی ظاهرأ هنوز به مرودشت، از نظر جایگاه دومین شهرستان در استان نگاه نمی کنند و تعلل آنها در انتخاب فرماندار مناسب نیست.

 

وی افزود: قرار نیست که اسکندر مقدونی را جهت پست فرمانداری این شهرستان بیاورند! و برای انتخاب یک فرماندار برای این شهرستان، این همه تعلل و اتلاف وقت جایز نمی باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر