۱۳:۵۵:۵۸ - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
اوضاع بد بخش پاسارگاد در زمینه بهداشتی
 به گزارش طنین پاسارگاد، در پی تماس شهروندان بخش پاسارگاد با این پایگاه خبری راجع به نبود زیرساخت ها وامکانات بهداشتی، گفتگویی با جمیله شیروانی رئیس شورای شهر مادر سلیمان انجام شد. شیروانی در گفتگو با خبرنگار طنین پاسارگاد، اظهار داشت:با توجه به این که ساختمان کنونی تنها مرکز درمانی بخش پاسارگاد بیش از چهل

 به گزارش طنین پاسارگاد، در پی تماس شهروندان بخش پاسارگاد با این پایگاه خبری راجع به نبود زیرساخت ها وامکانات بهداشتی، گفتگویی با جمیله شیروانی رئیس شورای شهر مادر سلیمان انجام شد.

شیروانی در گفتگو با خبرنگار طنین پاسارگاد، اظهار داشت:با توجه به این که ساختمان کنونی تنها مرکز درمانی بخش پاسارگاد بیش از چهل سال قدمت داشته و فرسوده می باشد نیاز به احداث ساختمان جدید، باعث شد در سفر مقام معظم رهبری به استان فارس بودجه ای به احداث این ساختمان اختصاص یابد که متاسفانه سال هاست این ساختمان نیمه تمام مانده وقابل  بهره برداری نمی باشد.

رئیس شورای شهر مادر سلیمان افزود:با توجه به ارتقای روستای مادرسلیمان به شهر توقع می رفت بهداری مادرسلیمان به پایگاه شهری ارتقا یابد و به صورت شبانه روی فعال شود که متاسفانه صورت نپذیرفت.

وی ادامه داد:با توجه به وجود یونیت دندان پزشکی وامکانات مورد نیاز دندان پزشکی متاسفانه دندان پزشک در این واحد درمانی حضور ندارد.

شیروانی اضافه کرد:در این واحد درمانی که متعلق به جمعیت هشت هزار نفری بخش پاسارگاد می باشد تنها یک پزشک مشغول به خدمت رسانی است ودر ماه هایی از سال هم پزشکی در درمانگاه حضور ندارد .

عضوشورای شهر مادر سلیمان ابراز داشت: با توجه به نیاز شدید اهالی توقع می رفت در این واحد درمانی پزشک کشیک وداروخانه به صورت شبانه روزی فعال باشدتا مردم  مجبور نباشند برای تهیه یک داروی ساده به شهر های اطراف مراجعه نمایند.

شیروانی بیان داشت:با توجه شیوع بیماری سالک وتب مالت در فصول خاصی از سال نیاز است مسئولین نسبت به حل مشکلات دامداران وراه اندازی مجتمع های دامداری در جهت خروج دام ها از سطح شهر تلاش نمایند.

رئیس شورای شهر مادر سلیمان مشکلات اساسی  و اولویت دار بخش پاسارگاد را به شرح ذیل اعلام کرد:

فقدان امکانات اولیه جهت آزمایشات پزشکی ومشکلات ناشی از آن برای اهالی بخش پاسارگاد

وفور حضور افاغنه در بخش پاسارگاد با توجه به ممنوعه بودن این بخش به لحاظ توریستی بودن

افت شدید فشار آب در این بخش و نارضایتی عموم مردم از این مسآله

وی افزود: در رابطه با این مشکلات مکاتبات و پیگیری های فراوانی  از طرف شورای اسلامی شهر وبخشدار صورت گرفته که امیدواریم مسئولین هر چه سریع تر در جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر