۱۶:۰۸:۱۸ - سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
اگر وضعیت انتخاب شهردار به همین منوال ادامه پیدا کند، از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد
معاون عمرانی فرماندار مرودشت گفت: امیدواریم این مسئله، درون شهرستان حل شود و سهل انگاری های صورت گرفته، منجر به این نشود که از بیرون شهر برای مرودشت تصمیم گیری گردد.   سید مختار امیری در گفتگو با خبرنگار پارس دشت در خصوص عدم تشکیل جلسه شورای شهر برای دومین بار، اعلام داشت: برای دومین

سید مختار امیری

معاون عمرانی فرماندار مرودشت گفت: امیدواریم این مسئله، درون شهرستان حل شود و سهل انگاری های صورت گرفته، منجر به این نشود که از بیرون شهر برای مرودشت تصمیم گیری گردد.

 

سید مختار امیری در گفتگو با خبرنگار پارس دشت در خصوص عدم تشکیل جلسه شورای شهر برای دومین بار، اعلام داشت: برای دومین بار بعنوان نماینده عالی ترین اداره شهرستان و نماینده دولت در جلسه شورای شهر شرکت نمودم که این بار نیز به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه، انتخاب شهردار به تعویق افتاد.

 

معاون عمرانی فرمانداری مرودشت افزود: زیبنده دومین شهر استان فارس نیست که شورای شهر آن به دلیل مسائل بیهوده نتواند شهردارش را انتخاب کند.

 

وی خاطرنشان ساخت: تمام تأکید ما براین است که خود مجموعه شورای شهر، شهردار را معرفی نماید ولی اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، قطعا از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

 

امیری در پاسخ به خبرنگار پارس دشت در خصوص راهکار قانونی ورود مجموعه فرمانداری به فرآیند انتخاب شهردار گفت: شورای شهر طی مدت سه ماه که شهرداری توسط سرپرست اداره می شود، موظف است نسبت به انتخاب شهردار اقدام نماید تا روند جاری خدمت رسانی به مردم مختل نگردد. در حال حاضر سرپرست شهردار حق امضا ندارد و تمام نامه ها، صورت وضعیت ها و … شهرداری بلاتکلیف مانده است.

 

این مسئول ارشد شهرستان افزود: طبق قانون، فرمانداری اختیار ورود به مقوله انتخاب شهردار را دارد و به همین منظور نامه ای نیز تنظیم شده که در صورت عدم تعیین تکلیف مسئله، این نامه به استانداری و از استانداری به شورای حل اختلاف ارسال می شود تا استانداری رأسا برای حل مشکل بوجود آمده اقدام نماید.

 

سید مختار امیری در پایان تأکید کرد: امیدواریم این مسئله، درون شهرستان حل شود و سهل انگاری های صورت گرفته، منجر به این نشود که از بیرون شهر برای مرودشت تصمیم گیری گردد.

  1. ناصر   مهر ۱, ۱۳۹۴  

    بازم سید مختار… از بقیه که بخاری بلند نمیشه…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر