۱۹:۳۴:۵۴ - چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
ایجاد ردیف اعتباری برای گازرسانی به کامفیروز مرودشت
فرماندار مرودشت گفت: گازرسانی به منطقه کامفیروز که از مطالبات به‌حق و اساسی مردم بود با ایجاد ردیف اعتباری محقق شد که اکنون در حال انجام است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در حاشیه دیدار خود با امام‌جمعه جدید و مردم شهر کامفیروز یکی از برکات انقلاب اسلامی را احیا

13910723000012_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: گازرسانی به منطقه کامفیروز که از مطالبات به‌حق و اساسی مردم بود با ایجاد ردیف اعتباری محقق شد که اکنون در حال انجام است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی در حاشیه دیدار خود با امام‌جمعه جدید و مردم شهر کامفیروز یکی از برکات انقلاب اسلامی را احیا فریضه نماز جمعه عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه به‌عنوان کانون و میعادگاه عبادی و سیاسی و تبیین اهداف نظام دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

 

وی نماز جمعه را به‌عنوان نماد دین و همچنین نشان و شاخص فرهنگی و مذهبی یاد کرد و دستیابی به فضیلت نماز جمعه را یک توفیق معنوی و عبادی دانست و بیان داشت: رشد و تعالی یک منطقه تنها به آبادی فیزیکی و عمرانی نیست گرچه این‌ها ابزار زندگی است اما تقویت بنیه فرهنگی مردم به‌ویژه باورهای اعتقادی یک فریضه اللهی و در رأس امور بوده که لازم است به آن توجه بیشتری شود.

 

وی در ادامه تلاش مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم را افتخاری برای مسئولان دانست و افزود: مردم طی ۳۵ سال گذشته در مقابل تهاجمات و توطئه‌های نظامی و اقتصادی دشمن با استقامت و رویارویی با مشکلات آبروداری کرده و در آزمون‌های سخت به‌خوبی قبول‌ شده‌اند و اکنون وظیفه ما است که با وفاق و همدلی پاسخگوی آنان باشیم.

 

وی ادامه داد: مسئولان همواره باید با تبعیت از فرمان‌ها و دستورات رهبری با همدلی و هم‌زبانی در پایبندی به محکمات و اصول انقلاب در تأمین منافع ملی و ترویج مبانی دینی و استقلال کشور بکوشند و کاری بکنند تا مردم طعم کارکرد نظام دینی و ولایی را به‌خوبی بچشند.

 

فرماندار مرودشت حضور در بین مردم را شیرازه تحقق شعار سال دانست و خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و استماع مشکلات و مطالبات آنان نوعی تکریم از سوی مسئولان و ارج‌گذاری به شأن و منزلت مردم است هرچند که اندوخته‌ای در کار نباشد و نتوانیم گره‌گشایی بکنیم اما صداقت در گفتار بهترین ویژگی مسئولان در مقابل مردم است که باید همواره سر لوحه کار باشد.

 

حسینی در پایان از پیگیری‌های عمرانی در این بخش خبر داد و بیان داشت: گرچه دولت با مشکلات مالی حاصل از ایجاد تحریم‌ها روبه‌رو شد اما با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده گازرسانی به این منطقه که از مطالبات به‌حق و اساسی مردم بود با ایجاد ردیف اعتباری محقق شد که اکنون در حال انجام است.

 

وی تقویت و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری با توجه به جمعیت خوب منطقه و حل مشکل بیمارستان کامفیروز و تقویت و توسعه بخش کشاورزی را برای تثبیت جمعیت در منطقه ضروری دانست.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر