۲۰:۱۵:۲۲ - جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴
بازدید رئیس مجلس کرواسی از تخت جمشید و نقش رستم
رئیس مجلس کرواسی از مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم بازدید کرد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، رئیس مجلس کرواسی که به دعوت رسمی رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور دیدار با برخی از مقامات کشورمان و گفتگو درباره مسائل دوجانبه و پارلمانی به

IMG_4569

رئیس مجلس کرواسی از مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم بازدید کرد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، رئیس مجلس کرواسی که به دعوت رسمی رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور دیدار با برخی از مقامات کشورمان و گفتگو درباره مسائل دوجانبه و پارلمانی به ایران سفر کرده است، از مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم دیدن کرد.

 

رییس پارلمان کرواسی به همراه هیات پارلمانی و اقتصادی در ادامه سفر به ایران برای بررسی ظرفیت ها و توانمندی های استان فارس و دیدار با مسوولان و فعالان اقتصادی وارد این استان شد و از جاذبه های تاریخی استان فارس نیز دیدن کرد.

 

به گزارش روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، یوسیپ کلو رئیس مجلس کرواسی در رأس هیأتی پارلمانی در بازدید از مجموعه آثار تاریخی تخت جمشید و نقش رستم، وسیپ لکو ایران را دارای فرهنگ و تمدنی بسیار غنی دانست و اظهار داشت : از دیدن بزرگی و ارزشهای فرهنگ جهانی و تمدن بزرگ ایران، بسیار خرسند شدم.

 

وی بیان کرد: هیأت پارلمانی کرواسی از جمهوری اسلامی ایران بواسطه حفاظت از این آثار ارزشمند، تشکر و قدردانی می نماید و برگسترش همکاری و روابط دوستانه دو کشور امیدوار هستیم.

 

یوسیپ لکو در صدر هیاتی روز شنبه به ایران آمد و علاوه بر دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرد.

 

جمهوری کرواسی به مرکزیت زاگرب، در منطقه بالکان (جنوب مرکزی اروپا) واقع شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر