۵:۵۴:۳۵ - یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
بازگشت دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست به مرودشت
دوچرخه سوار مرودشتی که به مناسبت روز زمین پاک از مرودشت به مشهد مقدس عزیمت نموده بود، درمیان استقبال مردم ومسئولین به شهرستان بازگشت. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دوچرخه سوار مرودشتی که به مناسبت روز زمین پاک با شعار «اراده ملی برای زمین پاک» از اداره

دوچرخه سوار مرودشتی که به مناسبت روز زمین پاک از مرودشت به مشهد مقدس عزیمت نموده بود، درمیان استقبال مردم ومسئولین به شهرستان بازگشت.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، دوچرخه سوار مرودشتی که به مناسبت روز زمین پاک با شعار «اراده ملی برای زمین پاک» از اداره حفاظت محیط زیست مرودشت، سفر خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کرده بود، پس از گذر از استان های مختلف و زیارت حرم امام رضا (ع) وبازگشت به تهران وقم در آخرین روزهای هفته محیط زیست، در میان استقبال مسئولین و یگان حفاظت محیط زیست مرودشت ومردم این شهرستان بازگشت.

شکرانه رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت در حاشیه این استقبال اعلام نمود: این دوچرخه سوار، با تکیه بر اراده قوی و علاقه خود توانست این مسافت زیاد را به مناسبت زمین پاک رکاب بزند.

این مسئول ادامه داد: ما تنها همین یک کره زمین را داریم واین امانت است در دستان ما ومی بایست آن را به آیندگان تحویل نماییم، پس باید سعی کنیم امانت دار خوبی باشیم وهرکدام از ما طبق وظیفه خود، گام هایی را در جهت جلوگیری از آلودگی کره زمین برداریم.

شکرانه درادامه از پشتکار وتلاش آقای رضایی که این مسیر را با دوچرخه  به مناسبت روز زمین پاک رکاب زد تشکر نمود وبرای ایشان آرزوی سلامتی وموفقیت نمود.

IMG_7116IMG_7121


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر