۸:۵۱:۱۸ - چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
بازگشت علیزاده به ارشاد مرودشت
حمزه علیزاده بار دیگر به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت منصوب شد.   به گزارش “پارس دشت”؛ سرانجام دوران سرگردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پایان پذیرفت و این اداره تاثیر گذار فرهنگی، رییس جدید خود را شناخت. گفتنی است که درشش ماه گذشته و پس از ترک این اداره از

_MG_6043

حمزه علیزاده بار دیگر به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت منصوب شد.

 

به گزارش “پارس دشت”؛ سرانجام دوران سرگردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پایان پذیرفت و این اداره تاثیر گذار فرهنگی، رییس جدید خود را شناخت. گفتنی است که درشش ماه گذشته و پس از ترک این اداره از سوی وحید عالی حسینی، این اداره بدون رییس و سرپرست مانده و امور جاری اداره با تاخیر و ناهماهنگی فراوان انجام می گرفت.

 

اعتراض اصحاب فرهنگ و هنر به این وضعیت و تلاش ایشان برای انتصاب مدیر فرهنگی شهر نیز به جایی نرسید و شایعه حضور افرادی چون میرزایی از کمیته امداد و رحیمی از آموزش و پرورش هم بی نتیجه ماند و گرچه عبدالحسین رحیمی تا مرحله صدور ابلاغ هم پیش رفت اما بنا بدلایلی منصرف شده و سردر گمی این اداره ادامه یافت.

 

کار به جایی رسید که امام جمعه مرودشت نیز در خطبه های نماز جمعه لب به اعتراض گشوده و از بی رییس ماندن فرهنگی ترین اداره شهر گلایه کرد. سرانجام باخبر شدیم که صبح امروز حمزه علیزاده با حکم بهزاد مریدی مدیر کل ارشاد فارس بعنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت منصوب و معارفه گردید. این جلسه با حضور سهرابی معاون مطبوعاتی استان، ظهرابی رییس حراست اداره کل و همکاران اداری و سید مختار امیری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت در محل دفتر اداره برگزار گردید.

 

لازم بذکر است که علیزاده قبلا و طی سال های ۱۳۸۶ الی ۹۱ ریاست این اداره را بعهده داشته است. وی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و اصالتا اهل روستای کناره مرودشت است.

  1. شهروند!   بهمن ۳۰, ۱۳۹۳  

    صالحی؟صالحی چی؟!
    آقای فرماندارررررررررررررر!؟

  2. مصطفی   اسفند ۱, ۱۳۹۳  

    واقعا برای شهرستانمون متاسفم که دوباره این آدم معلوم….. با اون اتفاقی که سال ۹۱ بوجود آورد دوباره شد رییس اداره ارشاد شهرستان.
    یعنی واقعا تو مرودشت کس دیگه نیست???????!!!!!!!!
    فرماندار که بومی نباشه و دنبال اهداف سیاسی خودش باشه و مرودشت رو سکوی پرتاب خودش بدونه و نماینده مجلسی که فقط دنبال رای جمع کردن باشه و گوشش به دهن یه مشت ….. کدخدا باشه وضعیت ما از این بدتر هم خواهد شد!!

  3. یکی   اسفند ۲, ۱۳۹۳  

    نور علی نور شد به به لطفا خبر بالا رو بخونید با حکم مدیر کل ارشاد فارس انتخاب شده نه فرماندارررر

    • حسین کوچیکو   اسفند ۳, ۱۳۹۳  

      چشم حسود بترکهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  4. حسین کوچیکو   اسفند ۲, ۱۳۹۳  

    الله برای تو خریدم که الله نگهدار آقای علیزاده باشد.حمزه علیزاده به درد این پست میخورد وآدم خوبی هست.جناب شهروند من مطمئن هستم استاد صالحی قبول نمیکرد وایشان حداقل باید فرماندااااااااااار باشن. ضمنا وضعیت آسفالت پشم زنی خیلی خراب است

  5. مشغول   اسفند ۳, ۱۳۹۳  

    حداقلش حداقلش اینه که مرودشتیه و حرف آدمو میفهمه -در ضمن اقای صالحی هم اگر قصد نشستن بر این مسندو داشتن پا پیش میزاشتن بد نبود ولو با مخالفت بقیه عزیزان بزرگ شهر همچون امام جمعه و فرماندار و نماینده و… تا بگیم اومد راش ندادن نه اینکه بشینه هیچی نگه که نگه ولی کلا باید دنبال یه تجدید حیاط یه خون تازه برا این اداره بود ولی افسوس اینجا اداره ارشاد و نه فرهنگ .

  6. حسین کوچیکو   اسفند ۳, ۱۳۹۳  

    جناب حسین کوچیکو از محبت شما بسیار سپاسگزارم ما جایمان در همین واحد سمعی و بصری خوب است.الکی مثلا من شهرام صالحی ام

  7. شهروند   اسفند ۳, ۱۳۹۳  

    دلتون خوشه ها فرهنگ سیخی چند؟
    اگه منظورتون طبقه اول ساختمون کتابخونه عمومی هست ک باید بگم اونجا همه چی هست جز فرهنگ.اونجا پاتوقه پاتوق.میفهمی؟هان میفهمی؟

  8. مرودشتی   اسفند ۴, ۱۳۹۳  

    …..ی عزیز … میتونی دوباره تصویر بگیری و به مقامات تحویل بدی تا …..

  9. ساحل   آذر ۸, ۱۳۹۴  

    آخه وقتی ظ رو بدون تحقیق فقط چون دوست آقای م بوده میزارن مدیر جایی که از خیلی چیزا باید دفاع بشه اونم توسط این حاج آقا چجور انتظار دارید ع برنگرده واقعا متاسفم خانه از پای بند ویران است
    میخانه اگر ساقی صاحبنظری داشت
    میخواری و مستی ره و رسم دگری داشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر