۱۹:۴۲:۰۰ - پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴
بازیگر سرشناس سینما، به کمپین حامیان خرس کمیاب پاسارگاد پیوست
امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به جمع حامیان از گونه خرس کمیاب استان فارس پیوست و در کمپین حمایت از گونه خرس قهوه ای عضو شد.   ایرنا- پس از حضور جمعی از هنرمندان سینمای کشور در کلبه تشکل مردم نهاد موسوم به ‘ کمینوش کلبه آقا میر ‘ امین حیایی با گره

81676068-70022115

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به جمع حامیان از گونه خرس کمیاب استان فارس پیوست و در کمپین حمایت از گونه خرس قهوه ای عضو شد.

 

ایرنا- پس از حضور جمعی از هنرمندان سینمای کشور در کلبه تشکل مردم نهاد موسوم به ‘ کمینوش کلبه آقا میر ‘ امین حیایی با گره بر فرش خرسی و امضای کمپین جهانی خرسی به نمایندگی از هنرمندان سینمای کشور حمایت خود را از تنوع زیستی منطقه پاسارگاد اعلام کرد.

 

این هنرمند کشورمان ابراز داشت: تمام تلاش خود را برای شناساندن این منطقه شکار ممنوع و گونه خرسی به کار خواهم بست و در این زمینه مشارکت سایر هنرمندان کشور را نیز جلب خواهم کرد.

 

روزبه معینی دیگر بازیگر سینمای ایران در کنار سیامک قدکچیان کارگردان پس از گره بر فرش خرسی حمایت خویش را از این گونه در معرض خطر ابراز داشتند.

 

همچنین با حضور اعضای انجمن کمینوش پاسارگاد حامی محیط زیست و با هماهنگی وصالی فرماندار شهرستان پاسارگاد و بشیر کشاورز مدیر اداره محیط زیست این منطقه مقدمات ایجاد یک حلقه آبشخور برای گونه خرس در معرض خطر در این منطقه بوجود آمد.

 

منطقه خرسی زیستگاه گونه در معرض انقراض خرس قهوه ای در شهرستان پاسارگاد و در شمال شیراز قرار دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر