۲۰:۲۳:۴۸ - شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بخشدار مرکزی مرودشت: مردم وارثان واقعی انقلاب هستند
بخشدار مرکزی مرودشت گفت: آحاد مختلف مردم، وارثان حقیقی و واقعی انقلاب اسلامی هستند.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت محمد قاسم قاسم زاده در جلسه بزرگداشت ستاد دهه فجر بخش مرکزی این شهرستان که با حضور دهیاران این بخش جهت ساماندهی وهماهنگی هرچه با شکوه تر مراسم دهه مبارک فجر در فرمانداری

DSC00394

بخشدار مرکزی مرودشت گفت: آحاد مختلف مردم، وارثان حقیقی و واقعی انقلاب اسلامی هستند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت محمد قاسم قاسم زاده در جلسه بزرگداشت ستاد دهه فجر بخش مرکزی این شهرستان که با حضور دهیاران این بخش جهت ساماندهی وهماهنگی هرچه با شکوه تر مراسم دهه مبارک فجر در فرمانداری برگزار گردید، از جمهوری اسلامی به عنوان ایدئولوژی جدید در منطقه خاورمیانه ونقطه عطفی در تحریک موج استقلال طلبی و آزادی‌خواهی منطقه یاد کرد و گفت: وارثان اصلی و واقعی انقلاب اسلامی مردم هستند.

 

وی با بیان اینکه باید اندیشه‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انتقال داده شود، تصریح کرد: دشمن آماده و در کمین نشسته تا باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نسل جدید را به روش مختلف از آنان بگیرد فلذا یکی از راهکارهای مقابله، با این مسئله، ترویج و توسعه دین باوری و انتقال مفاهیم وفرهنگ اصیل انقلابی است که برای به دست آوردن آن از خود گذشتگی هایی زیادی صورت گرفته است.

 

قاسم زاده خواستار کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر با مشارکت عامه مردم در برپایی مراسم وجشن های دهه فجر امسال در روستاهای این بخش شد و بیان داشت: دهیاران به عنوان نمایندگان مردم و دولت با بهره گیری از ظرفیت های ممکن و در اختیار و با همکاری و مشارکت همه جانبه مردم به ویژه جوانان، در برپایی مراسم ایام الله دهه فجر تلاش کنند.

 

بخشدار مرکزی مرودشت دیدار دهیاران با امام جمعه شهر مرودشت، بازدید از نمایشگاه نیروی هوایی، گلباران قبور شهدا، مسابقات ورزشی، حضور دهیاران در مساجد و هیئت های مذهبی جهت فرهنگ سازی ذکر تکبیر شب ۲۲بهمن و اهدا خون را از اهم برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر بخش مرکزی این شهرستان عنوان کرد.

 

قاسم زاده افزود:همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

  1. ناشی   بهمن ۱۲, ۱۳۹۳  

    فضای جلسه بیشتر به کلاس درس شبیه هست تا به جلسه بخشدار با دهیاران. خدا وکیلی نگاهی به عکس بندازید تا متوجه عرض بنده بشید. اگر جای بخشدار بودم برای کمتر کردن فاصله می رفتم و کنار دهیاران می نشستم نه اینکه میزم را یه طرفی گذاشته و مثل مدیران مدرسه با دانش آموزانم! رفتار کنم.
    انگاری آقای بخشدار دلش نمیاد از میزش فاصله بگیره!!!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر