۴:۳۲:۳۸ - سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳
بخش دوم پرسش و پاسخ ارسن نیوز با شهردار و سخنگوی شورای شهر ارسنجان
س: چرا نانوایی جهار راه سعیدیه را خراب نمی کنید؟ شهردار: در رابطه با مسأله نانوایی باید بگویم که شهرداری سال هاست با این مسدله درگیر است اما با تدبیری که شورای شهر به خرج داده، توافق نامه ای که با مالک این نانوایی تنظیم شده است که به موجب آن قطعه زمینی در خیایبان

س: چرا نانوایی جهار راه سعیدیه را خراب نمی کنید؟

شهردار: در رابطه با مسأله نانوایی باید بگویم که شهرداری سال هاست با این مسدله درگیر است اما با تدبیری که شورای شهر به خرج داده، توافق نامه ای که با مالک این نانوایی تنظیم شده است که به موجب آن قطعه زمینی در خیایبان سعیدیه توسط شهرداری خریداری و با مجوز به مالک واگذار شده است که به زودی تحویل وی داده می شود و تا زمان ساخت نانوایی به شهرک امام خمینی انتقال داده خواهد شد.

س:چرا سالن ورزشى شهردارى را کف پوش نمی کنید؟

سخنگوی شورای شهر: یکی از دل مشغولی های چند ساله ی ما اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله سالن ورزشی شهرداری و زورخانه و ساختمان تجاری شهرآرا می باشد و شورا در سال ۹۳ اولویت را اتمام این پروژه ها قرار داده است و در بودجه امسال مبلغی برای کف پوش سالن در نظر گرفته ایم که شهرداری درصدد استعلام قیمت خرید کف پوش است البته اختلاف نظری در شورا وجود دارد که گفته می شود افرادی حاضرند کف پوش سالن را انجام دهند و در مقابل مثلاً برای ۵ سال از آن بهره برداری نماید که نظر خود بنده مخالف این است و معتقدم شهرداری باید این سالن را تکمیل کرده و حتی به صورت رایگان در اختیار جوانان شهر قرار داده شود و اصرار داریم که در چند ماه آینده این سالن تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسن نیوز: چند ماه زیاد نیست؟

سخنگوی شورای شهر: کف پوش بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و امکانات دیگری مثل تور والیبال هم باید به مجموعه اضافه شود که تأمین این مبالغ مدتی طول خواهد کشید. البته دو پروژه ی دیگر هم پیشرفت خوبی داشته اند و تأمین هزینه زیاد تکمیل این مجموعه به صورت یکجا در توان شهرداری نیست و همچنین امیدواریم امسال سال آغاز بهره برداری از زور خانه امام علی(ع) نیز باشد.

س: چرا شورا و شهرداری علیه کسانی که اموال شهر را تخریب می کنند برخوردی نمی کند!؟ مثلاً خودخواهانی که تابلو میدان آدینه را چندین بار کنده اند.

شهردار: در رابطه با تابلو میدان آدینه تمهیدات امنیتی پیش بینی شده و از طریق دادستانی و فرمانداری هم پیگیری هایی هم انجام شده اما به خاطر برخی مسایل شورای تأمین پیگیر شده اند اما شخصی به عنوان متهم به شهرداری معرفی نشده است تا برخورد لازم با وی صورت گیرد.

سخنگوی شورا: البته لازم است در این خصوص کار فرهنگی شود. ما در ۲ منطقه دیگر هم با دست کاری تابلوها مواجه بوده ایم و مردم باید توجه کنند که نباید سلیقه افراد خاص سبب شود شهر ما در معرض اتهام های این چنینی قرار گیرد و مسایلی پیش آید که شهرداری مجبور به بر خورد قضایی شود.

 س: چرا از بعضی مغازه ها سال هاست عوارضی دریافت نمی شود؟

شهردار: در رابطه با این موضوع ماهیانه قبوضی که برای کسبه صادر می شود و به مغازه ها ارسال می شود اما متأسفانه تعطیل و پلمپ مغازه های غیر قانونی در صلاحیت شهرداری نیست و این اقدام باید از طریق مجمه امور صنفی و اداره اماکن صورت پذیرد که ما این مغازه ها را شناسایی و به مجمع امور صنفی معرفی کردیم و منتظریم که اقدام قانونی از طریق آنان صورت پذیرد.

 س: چرا شهرداری کارمندی ( ب ر) دارد که هیچ وقت در محل کار حاضر نمی شود اما غیبت که نمی خورد هیچ، حقوق و حتی اضافه کار هم دریافت می کند!؟ آنوقت شهرداری همیشه از نداری می نالد!! (لطفاً از دادن جواب کلی مثلاً حتماً اقدام خواهد شد خودداری کنید)

شهردار: در مورد فرد مورد نظر، شهرداری چندین سال است که مشکلاتی وجود دارد که به شهرداری و شورای شهر منعکس شده و مراحل قانونی بازنشستگی وی از تاریخ ۳۰/۴ در دست پیگیری است و در مورد اضافه کار هم حتی یک ریال به این فرد پرداخت نشده است و در رابطه با غیبت های نامبرده نیز با توجه به مرخصی هایی که از سال های قبل طلب داشته، درخواست مرخصی نموده و این ذخیره مرخصی بابت غیبت های وی لحاظ می شود.

ادامه دارد….


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر