۴:۲۲:۱۴ - چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳
برجسته‌سازی سیره شهدای مرودشت توسط بنیاد شهید
فرماندار مرودشت از شهدا به عنوان نماد اسطوره و حماسه و از بیت آنها به عنوان کانون ترویج فرهنگ ایثار یاد کرد و خواستار تدوین و برجسته‌سازی سیره شهدا توسط بنیاد شهید این شهرستان شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار و امام جمعه مرودشت در ادامه دیدارهای مستمر و هفتگی خود عصر

13920807000637_PhotoA

فرماندار مرودشت از شهدا به عنوان نماد اسطوره و حماسه و از بیت آنها به عنوان کانون ترویج فرهنگ ایثار یاد کرد و خواستار تدوین و برجسته‌سازی سیره شهدا توسط بنیاد شهید این شهرستان شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار و امام جمعه مرودشت در ادامه دیدارهای مستمر و هفتگی خود عصر امروز با حضور در منزل شهیدان سید اسماعیل دهقانیان و جواد زارعی، با خانواده آنها دیدار کردند.

 

فرماندار مرودشت در حاشیه این دیدارها از شهدا به عنوان اسطوره‌های قرن و مظهر استقامت و ایستادگی ملت ایران و سربلندی کشور یاد کرد و اظهار داشت: سیره شهدا مهم‌ترین دستمایه فرهنگی در فضای اجتماعی است.

 

سید یدالله حسینی از شهدا به عنوان نماد اسطوره و حماسه و از بیت شهدا به عنوان کانون ترویج فرهنگ ایثار یاد کرد و خواستار تدوین و برجسته‌سازی سیره شهدا توسط بنیاد شهید شد.

 

در ادامه امام جمعه مرودشت نیز در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هرچه نظام و انقلاب اسلامی دارد نتیجه ازخودگذشتگی شهدا و پایداری و استقامت جانبازان و ایثارگران است.

 

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی بالاترین افتخار را شهادت در راه خدا دانست و افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگران و در سایه همبستگی ملی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کشور صاحب امنیت، ثبات و اقتدار است که باید همواره قدردان این نعمات باشیم.

 

وی خواستار نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و نوپا شد و افزود: باید آثار و برکات دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین خاطرات و ایثارگری و جان‌فشانی ملت و رزمندگان اسلام را برای جامعه به‌ویژه نسل جوان بازگو کرد تا در سرلوحه امور زندگی خود قرار دهند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر